På tide…å stå opp 😀

Hvorfor er det alltid sånn, at når vi måå opp, skal bort og sånn..

Da sover en veldig godt, og kunne bare sove videre 😳😄

Sånn var det for meg i dag, men jeg kan nok skylde litt på at jeg tok en paracet i går kveld. Da sover jeg som regel tyngre.

Også er det så lenge mørkt på morran nå, at jeg tror det fortsatt er nattan.

Godt jeg ikke må opp 05:40 som jeg gjorde da jeg jobbet ☺️

I går var en fin dag, med hele 7 varmegrader, og mens jeg lå på senga og skravlet med søstra mi, den yngste av de 3 jeg har, så lå jeg og kikket ut av de skitne vinduene på disse skyformasjonene.

Er det ikke flott?

Jeg måtte jukse litt og ta opp vinduet først 😄

Men nå må jeg skynde med og få i meg frokost.

Vi skal til Orkanger og hjelpe eldste dattra til Olav som sitter med en operert fot.

Hun og kjæresten skulle egentlig ut på Tynne og Tusse show i kveld,  og vi skulle passe barnebarna, men hun har for store smerter, så hun klarer ikke noe show.

Vi slipper å overnatte da ihvertfall 😉

Ha en fin dag der du er! 😀💕

10 kommentarer

Siste innlegg