På Øra for å kjøpe melk, og litt til ..

Vi hadde bestilt time for hårklipp begge to i dag, og det ble unnagjort med en gang vi kom på Kyrksæterøra.

Litt snål ble jeg, men fint jeg kan dusje og ordne håret slik jeg vil etterpå 😁

Her ser jeg jo nesten ut som når jeg står opp om morran 😄

Olav klippet seg etter meg, så jeg gikk litt i butikker,  og satte meg ute mens jeg venta.

Da kan jeg knipse i vei…

 

 

Tilbake til turen på Øra for å kjøpe melk.

Vi (Olav) hadde satt bilen på lading ved Falcksenteret,  så vi gikk tilbake dit. Over brua, og det er jo bare fint nå. 😊

 

 

Vi tok en tur til svigerfar før vi kjørte tilbake til Kiwi for å handle, melk sto øverst på lista, for vi har bare litt igjen. Så det var et must.

Pante tomflasker skulle jeg også,  men tror du ikke der sto ei der, med en søppelsekk med flasker  😲

Så da gikk jeg og handla det jeg skulle ha, og gikk tilbake for å pante. Der sto det ei med en bærepose, og tror du ikke det sto ei med en søppelsekk til da 😳

Da spurte jeg pent om å få gå før henne, for jeg hadde bare litt selv. Det fikk jeg lov til av ungjenta, snill mot ei gammel dame hun 😁😄

Vel, det var en ting til som sto på lista, så jeg hentet det, og gikk til kassa og betalte.

Hadde en følelse at det var noe jeg hadde glemt, men lappen hadde jeg mista, og det var jo bare en ting igjen.

Halvveis hjemme, sa det “pling” i hodet mitt… Neida,  det sa ikke det kan du skjønne. Har ingen plingeting i hue jeg 😁

Nei, det sa “MELK ”  ja, det sa det, og da sa jeg det høyt også.

Så det vi skulle på Øra og handle, som var så viktig, det ble ikke handla.

Men vi skal tilbake fredag, så da får vi se om det blir med noe melk hjem da. 🙈😂

Jaja, kan jo skylde på alle de som forstyrret meg med pantinga, men må nok heller skylde på hue mitt, som ikke fungerer så veldig bra for tida.

Bli nok likar i morra 😃 Saint ja?

Lov å håp! 😊

 

29 kommentarer
      1. Neida, det var ikke det som var tabben, det var bare havregryn igjen på lista 😁 Hadde nok strøket ut melka allerede uten å hente noe melk 😂
        Det er vel en slags margeritter tror jeg ja 😀

        1. Ah, kjenner igjen den. Jeg pleier å tenke tanken at jeg skal hente noe, og så er tanken borte fordi jeg har husket… 😁 Jøss, nå føler jeg meg litt blomsterflink. Kan ikke så mange blomsternavn 😀

    1. Herlighet!😅Kjenner meg SÅ igjen!😂
      Jeg har stadige anfall av hjernetåke så det er helt vanlig at jeg glemmer både det ene og det andre. Du fikk nå fiksa sommersveisen hvertfall.☀️Så var turen ikke bortkasta, selv om du glemte melka.🤗 Nyt junikvelden!🌸

      1. Takk for det. Ja, vi fikk fiksa alt annet 😀 Har heldigvis litt melk, så vi klarer oss til fredag. 😄 Nyter junikvelden innendørs og ser på sola ute. Iskald vind. 10 ° nå og 15 i sola, men kjennes ikke sånn ut i sola heller 😀 Ha en fin kveld! Klem ❤️

    2. Ikke sant… det viktigste blir glemt i hårklipp og vakre bilder og fint ver og sol og sommer 😀 Sånn er bare typisk liksom 😀 Man får med alt annet enn det man egentlig skal ha med 😀
      Ser fint ut på Kyrksæterøra – litt rart navn… hihihi Vi har kjørt forbi/gjennom der? når vi har tatt ferge en gang med bobilen 🙂

      Lag deg en fin ny dag 😀

      1. Ja, litt rart navn, men har ikke tenkt på det 😄
        Ja, det er jo gjennom Kyrksæterøra de fleste må som skal til Aure, Kristiansund m.m.
        Ha en fin kveld! Klem 🥰

    3. ..hmm..kjenner til det der med å klare å glemme akkurat den eller det jeg egentlig skulle kjøpe, hihi.. men jepp, blir likar i mårra 😉
      Ellers syns jeg du kler å ha håret sånn “bustete” 🥰
      Håper du får en riktig fin torsdag. Klemz fra nord.

    4. Jeg glemmer noe hver eneste gang, men det er mer for at jeg aldri skriver handleliste. Syntes du ble fin på håret jeg, men det er vel litt sånn at om det ikke er som man er vant med, har man lyst til å stikke hode under dusjen 😉 Ha en fortsatt fin torsdagskveld 🥰

      1. Tusen takk. Ja, jeg stakk hodet og hele kroppen under dusjen, og fikk fikset sveisen slik jeg gjør det 😄 Må ha handleliste, ellers blir noe ihvertfall glemt 😀 Og det er langt til butikken nå 😁 God fredag! 🥰

    5. Flott du, som alltid. Artig å se bilder fra stedet. Jeg har fulgt med her, selv om det ikke har blitt kommentarer. Man rekker ikke alt når man selv er på tur. Men nå er jeg hjemme noen dager, før jeg stenger bloggen for ferie til august, som vanlig. Klemsiklem 🙂

      1. Tusen takk. Jeg har vært lite inne selv nå. Formen er på lavmål, men s det er også pga forkjølelse nå. Så jeg kommer sikkert sterkere tilbake. Har bare ikke ork eller lyst til å blogge nå. Kanskje jeg skal ta en sommerferie jeg også 😉😀 God søndagskveld. Klem 🥰

    6. Håper du fikk handla melk før helga. Du skjønner, det er ikke bare, bare å klippe håret. Hjernen må venne seg til det :D. Var på Øra i dag, svima meg gjennom Coopen og kom meg hjem, huska melk, til tross for at jeg ikke drikker melk :). Håper du har det bra? <3

      1. Tusen takk. Har nok hatt det bedre. Vi er nede for telling med korona 🙄 Som hard influensa. 38,7 i feber, da er jeg ikke mye tess 😁 Fikk kjøpt melk og mere til før helga heldigvis 😀 Har ikke lest blogger på noen dager. Jeg kommer sterkere tilbake snart 😊 God tirsdag. ❤️

    7. Det er så typisk at man glemmer det første man tenker man SKAL ha hehe. Bedre lykke neste gang🥰 Det er så fint i Kyrksæterøra, mange år siden jeg var der, men har vært der. Flotte bilder og fin ny sveis🤗

      Nyt dagen❤

      1. Tusen takk. Ja, jammen ble det korona på oss etterhvert vi besøkte svigerfar og det viste seg i ettertid at han hadde det. Jeg er litt bedre i dag, men Olav er et par dager etter meg, så han har et par vonde dager nå med høy feber. Får håpe det holder med denne uka 😊 God klem tilbake 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg