Overskyet lørdag – mange gjøremål, og vakre farger

Hva er vel bedre enn å bake litt da? 🙂

Hjembakt brød er alltid godt 😉

 

Også ble det Ole’s saltkake igjen. Kan minne om tekake, men er mye bedre synes jeg

 

Så tok jeg en tur til en annen hyttenabo litt oppi bakken. Hun hadde nemlig bedt meg komme for en stund siden. Hun kjøpte et par malerier av meg, og ville at jeg skulle komme og se dem på veggen.

Ikke vanskelig å be jeg, så etter bakinga og lunsj med ferskt brød, gikk jeg opp bakken. Og tror du ikke jeg ble servert hjemmebakte boller og brus da 😀

Selv om jeg var mett, så måtte jeg jo spise en bolle også.  Dagen for mye fersk bakst 😉

Før vi kom så langt fikk jeg litt omvisning i hagen. De har flere forskjellige rohododendron, og de er jo bare lekre i fargene og blomstene.

 

 

 

 

Var også innom hagen til svigerinna mi. Hun har tatt over svigermors gamle rhododendron, og den står snart i full blomst.

 

 

 

 

Nå tror du sikkert jeg hadde glemt å ta bilder av maleriene hun kjøpte av meg, men neida, de kommer her:

De passet fint inn sammen med fiskeren i gult regnhyre, og mange andre blå elementer rundt omkring i stua.

Jeg gikk etterhvert hjem igjen, og på veien fant jeg også mye fint. Det kan jeg jo vise deg siden. Ble nok bilder nå tenker jeg 😁

En litt tung dag, ble fin likevel ❤️

 

4 kommentarer
    1. Hjemmebakt brød – kjenner lukta altså… namnam…! Liker Rhododendron, men har ingen sjøl….. de bugner nå! Og bildene dine kom virkelig til sin rett på veggen der! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg