Overaskelse i postkassa 😀

Når Olav hentet posten, kom han med en litt tykk konvolutt, som hørtes ut at den var fylt med smådrops eller noe 😯

Kjente ikke helt igjen skrifta, men ligna litt på en av søstrene mine sin håndskrift,  men ikke helt. 🤔

Vel, jeg lurte ikke så lenge,  for jeg ble veldig nysgjerrig. Konvolutten ble sprettet, og ut kom det ene etter det andre.

Så var det med er lite kort, og daa husket jeg utfordringen, som Margrethe Utifriluft    hadde for oss på blogg.

Hadde helt glemt at hun hadde lovet en overaskelse, for ikke har hun spurt etter adressen heller (hun har tatt vare på den fea sist tenker jeg 😉) Tusen takk Margrethe! 🙂

Her kan du se hva jeg fikk. Dette blir godt til kaffen senere i dag ☺️

 

Ser du firkløveren?  Den skal jo bringe lykke, så tusen takk Margrethe 😀🥰

Her ser du bildet jeg hadde med i Utfordringen

16 kommentarer

Siste innlegg