Over 30 grader i skyggen 😮🌞

Ja, det ble det hos oss i dag 😀

Og når vi kan gå ut på morran i shorts og bluse, da er det sommer 🌞

Ikke så ofte, så når det først skjer, nyter vi det så godt vi kan.

Olav klippet plener ved kaia og naustet, og jeg gjorde litt husarbeid, før jeg gikk opp til Snøsentoppen og vannet blomstene for dem som har hytte der 😀

Bildet over, er fra veien ned fra dem

Etterpå har vi sitti på terrassen, og jeg gikk og satte med en stund nede ved sjøen.

Floa var på det laveste, så ikke ideelt for et bad, men litt usikker på om det er så lurt med kuldesjokk for kroppen min nå, så jeg dyppa bare føttene ☺️

Ser du fiskene?

Veldig godt å sitte slik ved sjøen. Noe av det beste jeg vet ☺️

Tok capsen på snei, for å skjerme mot sola 😄

Satt og så, og filmet snapper på båter som kom og gikk

Og plutselig dukket det opp en glassmanet også.

Aldri et kjedelig øyeblikk her 😀

I skrivende stund, ligger jeg på sofaen på terrassen.

Klokka er 17:15,og vi har bare vært inne for å lage, og spise middag.

Den besto i dag av en laksebit hver, med litt ris og resten av salaten fra i går.

Det er godt på en varm sommerdag.

Tok noen minutter i senga oppe, hvor det var kjølig og godt, før vi tok en is til kaffen her ute.

Tok ikke bilde av isen min, men jeg spiste denne 😄

Vi fortsetter å nyte ettermiddagen, og kanskje det blir en tur til ned til sjøen etterpå. Det gjenstår å se 😉🌞

Det ble det 😀

6 kommentarer
      1. Veldig godt å være nede ved sjøen i dag. Kan godt ta et par dager til som denne, men det meldes mer normale temperaturer i morra 😉
        Godt å ha fri og kunne nyte slike dager 😀Gode klemmer ❤️

    1. Jammen har vi hatt det fint her hos oss nå disse 2 ukene 😊 I går dro vi ut til stranda, og det gjorde så deilig 😍

      Ikke noe er som å være ved sjøen når været er slik som det har vært nå.

      Kjempefine bilder du har tatt 😊

      Ønsker deg en superfin tirsdags ettermiddag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg