Orange og gult, er kult 😀

Før vi dro til Halden, skrev jeg at det ikke ble mer maling før vi kom tilbake.

Men så forsto vi at ungene kanskje kom utover helga vi var tilbake, og jeg ville gjerne ha malerier ferdig, så barnebarna kunne velge hvert sitt maleri som en julegave på forskudd.

Og siden mamma til en av gutta kom med forslag til et forholdsvis mørkt maleri til Nils Petter, så måtte jeg male et slikt.

Og da malte jeg like godt et med tanke på  Tian også.

Her ser du resultatet ☺️ Fargene er bedre I virkeligheten, for det er både lilla og grønt i det orange bildet.

Begge bildene er i 20×20  og de kan selges om ønskelig 😉

Dette har jeg tenkt til Nils P, men han kom ikke innom i dag, så da får jeg se neste gang..

 

 

Tian kom innom, men valgte et annet bilde enn dette

Artig å male litt forskjellig, både farger og teknikker.

Gleder meg til å male mer, har så mange idéer i hodet, og spesielt har jeg lyst til å male et som “ikke er bestilt ” 😁😄

Så denne høsten kommer til å gå fort tror jeg 😀

 

12 kommentarer

Siste innlegg