Onsdagen med masse solskinn 🌞

Det har vært en fin dag, med sol og fin temperatur etterhvert. Var bare 8 ° da jeg sto opp kl 8.

Olav startet med siste del av “slåttonna” og jeg klippet kanter m.m ved frukthagen.  Det hadde vokst bra, så det tok nesten 2 timer med litt pauser.

Arbeidslysten er stor, men kjenner mine, eller kroppens begrensninger,  så jeg gjorde ikke mer i dag.

Fikk ikke lov av Olav heller.😁

Jeg ville støvsuge bilen, men fikk beskjed at den kunne vi ta siden… så da var jeg lydig, og hørte på ham ☺️

 

Gikk heller en liten tur til sjøen, og der tok jeg fram stolen som sto bak naustet, og satt der en times tid. Nøt sola, og passer på å ringe eldste søstra mi samtidig.  Skulle ha ringt for lenge siden, så det var koselig med en prat igjen.

Snakket med en annen søster i går,  da hun ringte meg.

Alltid koselig å snakke med dem, men ikke ofte jeg orker ringe nå. Vi har jo så mye å snakke om, så vi blir egentlig aldri ferdig, men må bare avslutte.😄

Ellers har vi bare slappet av, litt ute og litt inne.

Ble det ikke fint? Enda et prosjekt som mannen har kommet i mål med. 🥰

 

 

4 kommentarer
    1. Herlighet så kjempeflinke dere er 😊 Kjempeherlige bilder, og deilig å kose seg i solen også. I dag har det jo vært kjempefint i Trøndelag 😊 Måtte det bare fortsette, for dette kan vi like.

      Ønsker deg en superfin onsdagskveld ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg