Nyte sola ute også 😀

Månen er også framme 🙂

Vi fylte opp matstasjoner til ekorn og fugler, før vi gikk en liten tur til kommunekaia

Nydelig vær, og fin temperatur ble det utpå dagen.

Lenge siden jeg har vært helt nede ved sjøen nå, så det var fint å nyte det litt igjen

Rådyrspor og kattespor her nede i dag

Vi hørte helikopter da vi sto ved kommunekaia, og plutselig kom det 3 militære helikopter forbi

Så snudde vi, og gikk hjem igjen

Veldig klar luft i dag, så månen og flyet sees mot den blå himmelen 😀

 

Takk for at du ble med på turen. ☺️

Som du ser, så har jeg knipset alt for mange bilder i dag, men ingen regel uten unntak 😉

Dessuten har jeg noen bilder som skal få et eget innlegg 😀

8 kommentarer
    1. Takk for turen!🤗
      I dag har vi faktisk hatt samme vær som dere.
      Deilig!🌞🌞🌞
      Nyt vinterkvelden!🤗

    2. Takk for fikk være med på turen!
      Synes det fint å lese bloggposter og å se bilder fra ulike deler av landet vårt. 🤗

    3. Herlig med alle bildene, så godt å komme seg ut. Så så friskt ut. Ser så fint ut for gåturer der du bor. Sol i dag, jeg bor fortsatt i skyggeland. Skal etter hvert på jobb, veldig sen i dag. Men jeg har lov og ingen avtaler, tenker jeg :). Nyt torsdagen <3

      1. Tusen takk for det. 🙂
        Ja, det er mange fine muligheter for turer her rundt oss, og det er så godt. 🙂 Det er godt å se sola litt nå, og det ble lyst og fint igjen. Ønsker deg en god dag på jobb. Godt å kunne ta det litt rolig en jobbdag også. Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg