Nyte sola-dagen! 🌞

Det sies at D vitamin er godt for kroppen, så i dag håver jeg inn ekstra dose med D vitamin 🌞

Til og med fått lest litt i boka mi. Evigheter siden jeg begynte på den, men regner med jeg får ro nok til å lese mer etterhvert nå.

Har lest og hørt en del andre bøker innimellom…

I går og i dag har jeg ikke gjort så mye fornuftig, og jeg føler meg fort lat da.

Men kroppen trenger virkelig å hvile kjenner jeg, så jeg tvinger meg selv til å roe ned.

Har gått litt i ett så langt, og det er vanskelig å ikke styre med husarbeid og mat e.l.

Men det er jo ikke jeg som styrer huset her, så jeg må først finne ut guttas planer. Så hjelper jeg til med det jeg kan.

Er jo vant til å lage middagen nesten hver dag, men nå er det 2 andre kokker til her, og jeg har ikke oversikt over deres middagsvaner m.m.

Lager middag innimellom når det passer for dem. Det går veldig bra, for disse gutta er enkle å være sammen med.

Vi kommuniserer godt, og de sier i fra om det er noe, og jeg sier at de må si ifra om jeg blander meg inn for mye 😁🙈

Noen mammaer,/svigermødre har en tendens til å gjøre det vet du 😄

Ellers kjenner jeg meg også rastløs, for jeg savner å ha orden i tinga mine, og bo et sted for meg sjøl.

Skal se flere leiligheter denne uka, og en av dem virker veldig fin. Gjenstår å se når jeg kommer dit ☺️

Alltid et døgns tenketid minst. Går ikke i baret på den måten en gang til 😁

Om jeg har hatt et par nededager nå, så er det nok mest pga at kroppen ikke er i slaget, og at jeg ikke orker så mye. …Ellers har jeg det bra ☺️

10 kommentarer
    1. Ser ut som du har det bra. Høres ut som dere funker bra sammen, men så klart at det blir bedre å få sitt eget. Lykke til videre med jakten. Og er du så tøff at du leser bok på spansk?👏

    2. Det er godt å kunne senke skuldrene og bare nyte dagen 🥰 Deilig å ha roen til å sitte ned med bok, enten på øret eller i hånden. Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg