Ny kjole til jul

Jeg stakk innom Fotavtrykket og hennes innlegg med noen spørsmål til oss. En liten utfordring. Samtidig oppfordret hun oss til å lage et innlegg med hva vi hadde på oss julaften.

Så ettersom jeg kostet på meg ny kjole til jul, så tenkte jeg at du skulle få se hvordan den er i sin helhet, og på meg 😉

Den er litt spesiell, og  jeg likte den godt jeg. Noe helt annet enn jeg noen gang har hatt, og dessuten var det veldig deilig stoff i kjolen.

Så her er jeg! 😀

 

Vil gjerne vite hva du synes om kjolen også, og om du har sett noe lignende.  Tåler å høre at du ikke synes den er fin også, ærlighet varer lengst 😀  Kommer til å bruke den uansett jeg, for den var magisk god å ha på, løs og ledig 😄☺️

Ikke reklame, men her ser du den slik jeg så den og ble fristet 🙂

Vi er bedt bort til lunsj,  så jeg tok den på meg i dag igjen.

Tok et bilde til så du får se knappene bedre 😉

18 kommentarer

Siste innlegg