Nordlyskvelder og netter i Halden

Flere kvelder på rad har vi sett nordlyset her i Halden blant flere andre steder i landet.  Og jeg er jo så heldig at jeg har “orkesterplass” fra 3 etg her jeg bor.  Bare lukker opp baderomsvinduet og knipser i vei.

Så går jeg over til balkongen når nordlyset flytter seg over huset, og da fikk jeg øye på månen som også tittet fram for å se nordlyset 😉  Storkoser meg med at jeg får se nordlyset her også. Det hadde jeg ikke ventet når jeg flyttet fra trøndelag.  Føler meg veldig heldig!

Ikke den beste kvaliteten på bildene, men likevel 😉

 

Her ser du også Karslvogna

7 kommentarer
    1. Mange som har fått gleden av det der 🙂 Ikke jeg … Nå da.. Har jo sett det massevis av ganger i Ata når jeg bodde der 🙂 Syns månen var vel så fin 🙂

      1. Ja, månen er flott når den nærmer seg full igjen 🙂 Jeg blir like fascinert hver gang jeg ser nordlyset. Nå har jeg sett det sterkere og bedre i trøndelag, men ikke så lilla som det var nå. 😀

    2. Så utrolig fint å se hos deg! Tenk at det er Nordlys i Halden! Vakre bilder her og du fikk det flott frem..Så fint det grønne, ja det er unikt. Ikke sett her, men jeg har ikke vært ute og gått på kvelden egentlig. Men burde jo gjort det!
      Fint å se hos deg, ha en vakker fin kveld – klem herfra 💛

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg