Nok en solrik og fin dag

Vi våknet til 2 minusgrader og sol i dag. Det har vært en stjerneklar og flott natt, men ikke noe nordlys.

 

Jeg våknet til stillheten som er her ute, selv om jeg hørte bilene som kjørte forbi ca 06:45, så sovnet jeg igjen. ☺️

 

Disse bilene kjører bort på Klakken som vi sier, det er på Snekvikkaia hvor båten går ut med arbeidsfolka. De jobber på laksemærene utenfor her, ved Hausen ved Røstøya, og Stamnesøya.

 

Olav startet å feie veien før jeg sto opp, for jeg sov faktisk helt til 08:30 i dag. Merkes at hodet får mer hvile nå som vi er ferdig med flyttinga, og tenking på det. 🙂

 

Han tok en pause så vi fikk spist frokost, også gikk han ut og fortsatte.

 

Jeg hadde litt stryking å gjøre, så jeg hentet strykebrettet og alt jeg trengte opp til gangen i andre etg.  Satte på lydbok, og satte meg og strøk klær en liten time.

 

Jeg er absolutt ikke tilbake i god form, så det ble mye hvile innimellom i dag.Vi ventet litt skap etc som vi hadde bestilt fra Ikea, så vi ryddet plass i gangen til det, og fjernet det gamle klesskapet i mellomgangen.

Litt før kl 2 kom de, og det var 2 veldig hyggelige, og artige unge karer, så det ble en morsom seanse med levering av varer.  Noen som skulle kjøre forbi, måtte vente eller kjøre rundt, men alle tok det med godt humør.

Ble ikke til at jeg tok bilde av den store bilen, og guttene, men det burde jeg gjort 😉

 

Etterpå tok vi oss litt risgrøt, enkelt middag i dag. Så slappet vi av en stund før vi monterte bokhylla oppe i gangen. Det ble veldig fint. 🙂

Vi har flere bøker, men det var alt vi orket å få på plass i dag ☺️

 

Det ble hvile igjen, før jeg gikk en liten tur ned til sjøen for å nyte sola. Hadde tenkt å gå en liten tur, men kroppen ville ikke være med på det i dag, så da, flink som jeg er, tok jeg med sitteunderlaget, og satt en god halvtime ved sjøen. Snakket med en venninde i tlf samtidig.

 

 

Og mens jeg snakket med henne, kom båten med arbeidskarene inn med båten.

 

På vei inn, måtte jeg ta bilder av hestehoven igjen. Er mange av dem nå.

 

 

Stilig med månen som lyser så fint mens sola fortsatt er oppe.

 

 

 

Solnedgangen nøt jeg fra godstolen og i tvskjermen 😀

 

Nå er det allerede kvelden, og jeg skal bare skrive ferdig innlegget før jeg tar meg en god dusj, og slapper av resten av kvelden.

 

Håper du også har hatt en fin dag!  God klem fra meg 🥰❤

10 kommentarer
    1. du har virkelig fått en nydelig utsikt og den er fast no :=) deilig å ta ting litt etter litt når en orker,det meste er jo allerede på plass,kos deg videre i kveld også,jeg skal faktisk steke litt vafler no

      1. Ja, tenk, nå er denne utsikten fast hver dag! 🙂 Deilig å vite <3
        Å, hadde jeg ikke vært mett nå, såååå… men vi spiste ostesmørbrød til kvelds, så da gikk det bra uten vafler likevel 😀

    2. En deilig dag hos dere! Det gjør godt med sol selvom man har mye å gjøre inne! Du er flink som stryker… jeg gjør det veldig sjelden nå…..! Deilig å ta med sitteunderlag ut….. deilig bare å være i sola mange ganger! God klem <3

      1. Ja, det er godt med sol, og det går bra å se den innenfra også, for vi har jo vinduer overalt😀
        Føler meg nesten ute uansett ☺️
        Vi har dessverre en del klær som må strykes, men går bra det. 😉 Klem til deg ❤

    3. Synd det ikke ble noe nordlys på deg i går..men litt “plaster på såret” var det jo at du fikk en sånn nydelig godværsdag i dag. Og jeg syns du har vært skikkelig flink i dag ❤ Klemz

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg