Nok en fin gåtur

Vi går turer vi…en tur hver dag nå, og det gjør godt.

I går var kroppen ikke helt med igjen, men allikevel klarte vi å gå turen rundt på 3,4 km.  Da er det ekstra godt å sette seg litt i godstolen etterpå. Ikke lei det mannen heller, så han sitter og ser på Bushpeople, mens jeg blogger litt og leser litt blogger.

Ser litt samtidig jeg også 😉

Det var 3 minusgrader i går og lite vind, så det var ikke så kaldt.

Vi gikk forbi Nemi på vei hjem, og hun ble litt snurt da hun forsto at vi ikke skulle ta henne med på tur, men litt kos ble det ☺️

Litt isskulpturer var det også å se 🙂

 

 

Vi sto opp til dette 😀

I dag fikk Olav hjelp av søskenbarnet sitt,  som har hytte like ved oss her, og de fikk felt en del trær.

På tide å ordne ved til neste vinter 🙂

Jeg er ikke i form, så jeg fortsette å rydde i mine esker med diverse gamle ting.

Gikk en liten tur ut for å se hvordan det gikk med mannfolka.

Jeg hjalp til med å rake kvist fra veien, etterpå gikk jeg inn og la meg litt og hvilte. Kroppen er vond i dag.

Vi har spist middag, som i dag ble salt torsk med gulrotstuing og potet.

Resten av ettermiddagen og kvelden blir veldig rolig kjenner vi begge to 😉😁

 

8 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg