Tror ikke mine egne øyne! Jeg har vunnet GryXen pris. 😀

Nå skulle jeg inn og skumme gjennom litt bloggere, og kanskje skrive et innlegg selv, men så sjekket jeg svar på kommentarer jeg har fått, og da spør Gry meg om jeg har fått med meg at jeg har vunnet pris..

Eh…nei, det har jeg visst ikke. 😲

 

Trodde jeg hadde sett igjennom hele lista med GryXen vinnere, men mitt navn ble visst borte for meg 😁

Var ikke i mine tanker, eller villeste fantasi at jeg skulle vinne en av disse prisene, for jeg er jo langt nede på lista, og en “kjedelig” blogger, så her var det totalt overraskelse at jeg i det hele tatt har blitt med i betraktningene. Ble helt rørt her jeg sitter i sofakroken og leser.

Visste ikke at jeg var nominert heller 😄

Her kan du se innlegget hos Gry :

Årets medblogger

Jeg må bare bukke, nikke og neie, og si TUSEN, TUSEN TAKK!  😀🥰

 

 

Stikk innom Gry om du ikke har vært der før. Hun er en engasjert, tøff og herlig dame, som har veldig allsidige innlegg. Spennende dame ☺️

 

17 kommentarer

Siste innlegg