Minne fra 10 år tilbake

I dag dukket dette minnet opp på facebook

Å, som jeg savner disse to 😥🥰

Nå kunne jeg besøkt dem masse! 😍

 

Men heldigvis var vi mye sammen med dem, selv om vi bodde langt borte.

Og i mange år bodde vi også ganske nærme hverandre her i Østfold.

Når mamma klaget over at jeg hadde flyttet så langt vekk, så forsto jeg jo det, men da måtte jeg jo si til henne, at det gjorde jo de også 😁

De dro fra familie og venner til Nord-Norge, og til Sør-Amerika..så det var alltid noen som savnet, og noen å savne.

Er jo sånn livet er. En kan jo ikke bo oppå hverandre alltid, selv om man er i familie.

 

Kanskje lurt å ha litt avstand innimellom også 😉😄

Men nå er det godt å være i nærheten av barn og barnebarn kjenner jeg, også må jeg til Trøndelag og besøke “mine” der etterhvert og jeg håper de finner veien hit også 🥰

Først må jeg ha et eget sted å ta imot dem 😉😀

15 kommentarer
      1. Ja, det er veldig koselige minner. <3 Helt klart vanskelig, men det blir også hva man gjør det til, og vi har prøvd å gjøre vårt beste for å ha god og mye kontakt med mine. Nå er jeg nå her, så da får jeg dra på besøk andre veien 😉

    1. Hei Heidi.
      Tittet innom hos deg i dag.
      Ser ut som flotte foreldre.
      Spennende med historie og levd liv.
      Hvorfor ble livet slik det ble?
      Langt nord og lenger sør – med savn –
      og med nærhet når en treffes.
      “Leve livet” og ha en flott velsignet sommer med de rundt deg og de du møter.

      1. Ja, et fint og godt minne. <3
        Avstand kan være sunt, men kan også være veldig sårt og vanskelig. Men det er jo mange som har avstand til sine uten at det endrer noe også. At de føler veldig god kontakt og nyter å være sammen når de kan.

    2. Det har kanskje vært mer flytting og avstand i ditt liv, enn hos mange, tenker jeg. Men det fører også til mye lærdom, kanskje mer enn de som aldri flytter ut… Avstand og nærhet-. Men det som er så fint er at man har alle i hjertene sine, spesielt de som er gått over og ikke i livene våre lengre. Klem <3

      1. Tusen takk for fine ord. Ja, det har ikke vært lite flytting i livet mitt, og det er både på godt og vondt. Men du verden så mye jeg har opplevd, og så mange flotte mennesker jeg har blitt kjent med, og som er i livet og i hjertet mitt på en eller annen måte. God klem til deg Ingvild! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg