Mett, rett og slett ☺️

Nå tror du sikkert at det ville komme et matbilde, og det burde det absolutt gjort.

Men tror du jeg kom på å ta bilde av den gode makrellmiddagen?

Nope, spiste bare, og nøt den gode smaken av stekt makrell med poteter, agurksalat, og rømme.

Det forsvant som dugg for sola 😄

Men det ble bilder når jeg gikk ned til sjøen med resten av fisken og noe brød.

Det var så vidt jeg orket å gå opp bakken, så nå ligger jeg på sofaen, og har ikke tenkt å gjøre noe mer nyttig i dag.

Ble litt gjøremål på formiddagen, og mens Olav var en tur på Kyrksæterøra, la jeg meg en times tid i senga.

Må prøve å samle energi til vi skal til Halden, men det er 11 dager til, så jeg håper formen bedres til da.

Hvis ikke, så får vi ta det som det kommer. Er flink til å ta hvilepauser, og Olav har blitt flink til å be meg slappe av, og det hjelper godt det, da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet overfor han ihvertfall. ☺️

Det ble litt bilder av rådyrfamilien før frokost i dag, men de må jeg ha over på pc,n først.

Så de kommer siden. 😉

Håper dagen din er god. Klem fra meg 🥰

..forresten, så må jeg jo fortelle at så langt, ser det ut til at fryseskapet jeg skrev om  i går holder på kulda igjen.  Håper det fortsetter sånn 🙂

4 kommentarer
    1. Jammen meg bedre de bildene du tok 🙂 Jeg synes det er ganske kjedelig med matbilder, hvis ikke det er spesielt fargerik og spennende mat da 😀 Gleder meg til rådyrbilder igjen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg