Mandag igjen gitt 😀

Ukene kommer, og går i en fart synes jeg.

Vi ser på sola, hvor høyt den har kommet, og hvor lenge det er lyst på ettermiddagen, at det går mot lysere tider.

Vi våknet til snøvær i dag, og 0°

Og utpå dagen ble det skikkelig slaps.

Etter litt husarbeid, rydding i skuffer m.m. og lunsj,  gikk jeg en tur til Kirsti. Nemi ble helt hyper da hun så meg,  og trodde jeg skulle bli med å gå tur, men i dag hadde jeg bare tenkt å skravle litt, så Geir og Nemi gikk en liten tur i snø og slaps, mens vi slappet av med kaffe og julebrød.

Olav måkte hos oss i mellomtiden, for det klarnet opp, og nå er det minusgrader, så det var greit å få bort litt snøhauger etter plogen.

Og som du så på øverste bildet, så kom sola da jeg var på vei hjem, og mens jeg lagde middag, stekt sei med stekte poteter, løk og paprika, (tok ikke bilde da 😉) kunne jeg nyte denne solnedgangen

Nå er det tid for litt avslapning i godstolen. Jeg våknet med veldig lavt BB i dag, bare 17 etter en veldig dårlig natt, så jeg burde nok ikke gjort altfor mye, men litt er vel greit 😁 Det er nå brukt opp nå da 😄

God mandagskveld! 🥰

 

12 kommentarer

Siste innlegg