Lørdagen har gått over til kveld

 

Og her sitter vi og slapper av.

God varme i ovnen, og tv står på..

Dagen gikk fort, med tur for henting av lammekjøtt,  til kirkegårdene, stell av gravene og tente lys.

Det er så fint på gården der vi henter lammekjøttet, så jeg måtte ta noen bilder.

Er de redd for flom så høyt oppe? 😁

Vinje kirkegård

En liten helgehandel ble det også, og jeg fikk sendt det siste solgte maleriet, før vi kom hjem og kunne spise en enkel, men god lunsj.

Så måtte jeg ha en hvil

Etterpå ble det besøk av søskenbarnet til Olav, og jeg fikk en prat med hyttenaboene fra Snøsentoppen.

Og sola tittet også fram etterhvert

Resten av ettermiddagen har gått med til middagslaging og avslapning.

I dag ble det laks til middag.

Mens jeg lagde middagen, kunne jeg nyte denne vakre solnedgangen 😍

Håper du har hatt en fin lørdag ☺️

 

13 kommentarer
    1. Høres ut som en variert og koselig dag! Jeg har også vært på kirkegården idag, tent lys og ordna med lyng! Fiiiiin solnedgang hos dere – her har det ikke vært sol på ei hel uke….! God klem <3

    2. For en fargerik og fin solnedgang 🥰 Det ble en innholdsrikt dag dette her. Jeg skulle ha vært på graven i dag, men utsetter det til den 10.11. i stedet i håp om at alle snøen er borte så jeg får lagt på granbar. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

    3. Sikkert fint å komme seg litt oppi terrenget med bosted, men kan det være at de har misforstått bruken av båt? 😀
      Har hatt ei fin helg her! 🙂 God, ny uke til deg! ❤️

      1. Ja, enten har de misforstått, eller de skal male den litt før neste års bruk, eller bare ligge der så lenge 😄
        Hatt en fin helg vi også ☺️
        God uke til deg også, med alt den innebærer ❤️

    4. For noen fantastiske bilder og det nederste var helt spesielt.
      Ha, ha, morsomt med båten, bedre å være føre var enn etter snar 😀
      Ellers høres det så koselig ut, med flammer i ovnen og en lørdagskveld til å bare kose seg.
      Stor klem til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg