Litt rådyrspam igjen i Gjengstøa zoo

Det er så mange rådyr her nå, og de begynner å bli veldig vant til oss som er her hele tiden.

Og det er ikke rart det ikke blir mye blåbær på oss, her går de og spiser og koser seg, og blir bare avbrutt av at de hører klikket fra kamera så de må kikke opp. De ser litt på meg, ser at jeg står helt rolig, og ikke utgjør noen fare for dem, også spiser de videre.

De er jo bare flotte da 😍

4 bilder av hunnen

 

 

Rådyrbukken holdt seg litt på avstand i dag ☺️

8 kommentarer
    1. Så flotte! Skjønner godt du spammer bloggen med disse, det ville jeg gjort også. Jeg får ALDRI sånne bilder 😛 Flotte bilder 🙂

      1. Tusen takk. De poserte fint i dag 😀 Brydde seg ikke om at jeg kom ut døra engang. 😄 Blir aldri lei å ta bilder av dem, og vi er jo så heldige som bor midt i dyreparken 😍
        Fikk ikke bilder av mor med de to kalvene vi så senere da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg