Litt fornying på kjøkkenet

Ettersom dette Huset har blitt brukt som feriehus, har vi ikke kostet på så mange gardiner.

Så de siste årene har vi hatt nye julegardiner, og så rett over på sommergardiner.

Men jeg har hatt veldig lyst på nye vår og høst gardiner også.  Litt koselig å kunne bytte på det på kjøkkenet.

På Flatåsen har vi ikke hatt kjøkkenvindu i det hele tatt, men jeg har alltid vær vant til å ha det før.

Her har vi to vinduer, og det ene er sånn at det kun er plass til kappe.

Det andre har god plass.

 

Derfor var jeg innom Gardinbrygga forrige gang vi var i byen. Det kan du lese om HER

 

De hadde ikke så mange slike gardiner som jeg hadde lyst på, men fant et på tilbud som jeg tenkte kanskje ville bli greit for en stund i hvertfall.

Ville også kjøpe ny voksduk, for den er også veldig sommerlig.  Og juleduken vendig julerød. 😄

Ble kun rundt kr 400,- for alt, så det var ikke noe å klage på synes jeg 😊

 

Synes de hadde mindre utvalg av slike jeg liker, men de hadde jo mye annet da, bare ikke farger som passet hos oss.

 

I dag strøk jeg gardinene, og la på den nye voksduken.  Mannen var veldig fornøyd, og jeg synes det ble finere enn jeg forventet, så da er vi begge fornøyde da! 😉 Ikke noe som er bedre enn en fornøyd mann 😄

 

Her ser du dem:

 

 

Nå skal disse få henge til det blir sommer, da kan jeg bruke de andre igjen.  Koselig å bytte litt på dem.

Litt mer sommerlig disse som du ser

 

 

Ellers har vi kun ryddet litt, og gjort klar plass til resten vi skal ha med flyttebilen på fredag.  Måtte ha en litt rolig dag i dag, for det blir 2 hektiske dager nå.

Vi drar til Flatåsen i morgen, med hver vår bil. Og da skal resten av leiligheten vaskes, og det blir siste natt der før flyttebilen kommer og vi kan levere nøkler og signere!

 

Snart nå gitt! 😀

 

Jeg gikk en liten tur ned til sjøen i dag også. Er så godt at det bare er 2 minutter å gå 😀

 

25 kommentarer

Siste innlegg