Lettet og lei meg på samme tid 😳

Er det mulig det da, spør du sikkert nå..

Ja, det er det…for jeg har jo fortalt det før, at kroppen min har vært litt nedadgående i energi og ork til å gjøre noe.

I dag var tiden for å ta en ny belastningsekg,  og jeg møtte opp med riktige klær og sko for anledningen.

Samtale med legen før sykkeltesten, og etter å ha hørt mine symptomer, både det ene og det andre, så mente han at det nok ikke var noe med hjertet eller blodårer.

EKG ble målt før sykling, og under syklingen.

Det var tungt, for denne dama her er jo ikke så ofte på trening lenger, og å sykle lenge med mer og mer motstand i mellom 60-70, det var ikke enkelt.

Bena er, og ble så svake at sykepleieren måtte hjelpe meg og trykke ned bena for å komme i mål på slutten…herlighet, sier jeg bare.

Blir ikke mye styrke av mye sofaligging nei 😄🙈

Jeg har begynt å trene litt styrke, men det er jo bare dråper for denne kroppen nå.

Savner den tida jeg trente godt, og kjente at armer og bein ble sterkere.

Jaja, jeg klarte det, kom opp i makspuls og vel så det, men da jeg var ferdig var jeg svimmel og tom, og det var tungt å gå opp fra kjelleren på St.Olavs hospital på Orkanger.

Heldigvis satt mannen og ventet utenfor, og kjørte oss trygt hjem.

Konklusjonen er altså at hjertet er bra, og som han sa, dessverre så må du nok godta at det er ME symptomer….

Derav overskriften.. Det er jo ille når jeg heller vil ha tette årer, enn ME 😁

Vi måtte innom på Otisenteret på Orkanger, for klokka mi måtte leveres inn for rep. Så nå får jeg klare meg uten å sjekke BB innimellom.

Går nok helt greit det. ☺️

Måtte også innom post og butikk på Kyrksæterøra,  for jeg fikk solgt et bilde igjen gitt. Så artig! 😀

Trenger ikke være bare store bilder som selges, like artig å selge minimalerier synes jeg. Det kan man jo ha stående hvor som helst.

Må male litt mer med disse fargene, for jeg synes de er så fine sammen.

Men likt som dette blir det ikke.

Ingen som får helt like bilder hos meg 😄

Som du ser, så tok jeg ingen bilder på sykehuset i dag, så du får heller nyte dagens naturbilder 😀

Det var veldig fint på vei til Orkanger i dag, så det ble et bilde gjennom skittent vindu. På hjemveien regnet det

15 kommentarer
      1. Tusen takk. Det er ikke så mye å si, jeg må bare å lære meg enda mer å leve med den.
        Har det jo bra, bare savner å ha energi og ork til å gjøre mer, gå turer etc. Men jeg håper det blir bedre igjen, også får jeg nyte de turene jeg klarer, og det jeg klarer ellers.
        Malinga gjør meg veldig godt ☺️
        Takk for god klem, og du får en tilbake 🥰❤️

    1. Veldig fint at det ikke var noe i veien med hjertet, men jeg skjønner at det å ha ME er veldig slitsomt. Sender deg en diger styrkeklem.<3<3<3
      I går så jeg på tv at det kunne bli vulkanutbrudd på Island……det lille røde bildet syns jeg ligner veldig på en lavastrøm. Fantastisk flotte farger. Du er så flink.<3 Ha en flott kveld.

      1. Tusen takk 🥰
        Det er jo bra det ikke er noe med hjertet, og jeg får bare lære med å aktivitetstilpasse bedre, så kanskje jeg blir bedre på sikt 😉
        Ja, det har du helt rett i, en lavastrøm passer bedre enn flammer ☺️ God klemmer til deg ❤️

    2. Slitsom dag for deg – fysisk og psykisk! Bra at det ikke er noe med hjertet, men…….. skjønner at det er vanskelig! Nå gleder jeg meg skikkelig til bildet kommer altså – klemmer <3

    3. Kan tenke meg at den sykkelturen tok på, og kanskje ble det PEM i etterkant også? Uansett kjekt å vite at det ikke er noe akutt med hjerte og blodårer, det er liksom hakket mer skremmende… ❤️
      Artig at du får solgt så mange av maleriene dine!

      1. Tusen takk for det. 🙂 Veldig moro.
        sykkelturen tok på ja, og det ble PEM av det i går…orket ingenting, og det ble tidlig kveld. Kjenner det godt i dag også, men vi har gått en liten tur for å få frisk luft. Resten av dagen blir litt i sofaen, og nå på pc’n. Kjenner at det ikke blir lange økter av noe. 😉
        Håper det går bra med deg. God klem <3

    4. Mange rare tanker man kan ha, men jeg skjønner deg godt. Morsomt du selger bilder da og det er en hobby du kan fortsette med tenker jeg. Klemsiklem 🙂

    5. Det er jo bra at ingenting er galt med hjertet. ME sykdom er ikke bra å ha, men vi med kronisk sykdom må bare ha tålmodighet ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg