Lekt meg med strikking 😀

Etter at jeg var ferdig med  tøflene jeg strikket, så fant jeg fram et strikketøy jeg begynte med for en stund siden.

Planen var at det skulle bli tøfler, for jeg hadde funnet en oppskrift hvor jeg kunne strikke dem på rundpinner.

Men nå var den oppskrifta forsvunnet, så da fant jeg ut at jeg skulle leke litt, og bruke 2 farger. Begge fargene har jeg for lite igjen til å strikke noe spesielt, så da fant jeg på mønster selv.

Jeg strikker jo aldri mønster, men dette var artig 😀

Ble en fin liten løper 🙂

Den må presses før den brukes 😉

Ble til og med fornøyd med baksiden 😄

Si at jeg har vært litt flink da 😂🙈 Er jo lite i forhold til det dere flinke strikkere holder på med, men for meg var dette nytt sjø ☺️

Er jo mer ei hekledame jeg 😊

Kanskje jeg kan prøve meg på ordentlig mønster etterhvert 😀

Artig var det å prøve ihvertfall 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg