Lang vei, men god venn

 

 

 

Veien kan ofte virke veldig lang,
og tunnelen i enden usannsynlig trang,
men selv om det kanskje føles slik nå,
vil veien med litt hjelp en annen retning få.

En god venn som er i stand til å lytte,
vil helt klart være til uvurderlig nytte,
sammen kan man finne ut hva som skal til,
for å få deg til å føle deg slik som du vil.

 

 

Arkivbilde fra 2014

 

Tenk så godt det er å ha en god venn!  Vi trenger alle det, og jeg er så heldig at jeg har fått mange nye venner som viser, og gir omsorg.

Mange ganger føler jeg meg alene, og uten venner, men så dukker det plutselig opp uventa melding, eller tlf og jeg husker igjen at jeg har flere gode venner. 

Enkelte har jeg mista, for de gir ikke livstegn fra seg, og ingen kommentar, eller likes, eller noe. Da tenker jeg at, det er ikke gode venner, og jeg orker ikke kjøre enveis når det gjelder vennskap

 

Det hender jeg tenker at jeg skal rydde opp både her og der når det gjelder “venner”, men så får jeg meg ikke til det likevel. Jeg lar tvilen komme dem tilgode, og kanskje har de så mye å holde på med at de ikke rekker å legge igjen livstegn?

Takk til dere her i bloggverden, og bloggblokka som er så flinke til å vise omsorg. Dere skal vite at jeg setter utrolig stor pris på dere! 

Sender gode klemmer til dere alle. Tenker at dere vet hvem dere er! ❤️

 

15 kommentarer
    1. Tusen takk til deg for at du en god venn! Både her i bloggen og i verdenen utenfor bloggen ❤️ Noen venner blir med oss på veien for alltid, noen bare et stykke på veien, nye dukker opp, og noen kommer tilbake. 😊

    2. Så herlig innlegg og til ettertanke…viktige ord.
      Noen ganger godt å tenke etter hvem man har her i livet…<3
      Vi trenger andre mennesker og særlig mennesker som bryr seg litt <3
      God klem..

      1. Tusen takk for fin tilbakemelding. Ja, vi trenger andre i livet, og spesielt gode venner som lar en være den en er 🥰 Glad jeg har blitt kjent med deg her også ❤️

    3. Tusen takk, gode du! Viktig å ta vare på hverandre og støtte hverandre! Syns igrunnen vi er gode til det her inne i bloggverdenen – vi er en god gjeng! Jeg har også forsvunnede venner… og det har dukket opp noen nye! Noen venner skulle jeg så absolutt vært foruten, men en får rydde i rekkene litt etter litt! God klem <3

      1. Det var akkurat det jeg hadde tenkt å spørre deg om også 😉 Om du hadde noe ledig tid ☺️
        Send meg melding om når det passer, så kan jeg ta meg en tur 😀

    4. For et fint innlegg! Ja, alle trenger noen gode personer rundt seg. Og dessverre har en vel også noen rundt seg som ikke er så gode av og til. De må en bare prøve å «arkivere», jeg har ihvertfall ikke krefter til å forholde meg til de.
      Ønsker deg en riktig fin dag, Heidi 🙂 og forresten, nordlysbildene dine var kjempefine 👌

      1. Tusen takk for det. Jeg har heldigvis mange gode personer rundt meg, for damene i nabohyttene har også blitt gode venner, og selvfølgelig familien. Men det er alltid hyggelig når noen tar kontakt🥰
        Ha en fin dag! Koselig å høre fra deg ❤️

    5. Stor stor takk og klem til deg også.🤩🥰🤗
      Vennskap må gå begge veier, det er helt sant.
      Innimellom kan det likevel hende at folk er blitt syke, ikke har det så bra eller rett og slett lever et utrolig hektisk liv i perioder.
      Da er det ekstra hyggelig hvis man får en melding eller telefon fra en god venn.🤗
      Gode venner er viktige og betyr så uendelig mye.🤗🥰

      1. Ja, det er så sant. Jo trenger alle gode venner som bryr seg om, og ikke bare med 😉
        Forstår godt at det kan være årsaker til at noen ikke tar kontakt, men noen ser ut til å bare ikke ville ha kontakt mer. Men det er lov det også. ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg