Kveldstur i nabolaget rundt Huset

Kan ikke bare vise bilder fra Borettslaget  på kveldstur ☺

Her skal du få turen jeg gikk i går kveld. Går ikke så langt alene i mørket,  for jeg liker ikke hvis jeg plutselig skulle møte elg, rådyr eller hjort.

Jeg så mange spor etter dem på turen i dag.

Men det var ikke turen i dag jeg skulle vise deg, det var kveldsturen i 9 minusgrader i går.

Her kommer de 😀

 

Det er litt mørkere, og færre hus/hytter og naboer her, men det som et så fint, er at da ser vi stjernehimmelen mye bedre også.

Vi bor jo i sentrum,  så vi har noen gatelys ☺

Jeg er så glad i å gå ute og bare nyte stillheten, noen få lys,  og hundretusenmillioner stjerner 😍

Da har jeg det godt akkurat der og da 🥰

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk. Ja, det et så flott led stjernehimmelen. Jeg bare nyter å være ute her, både dag, og kveld ☺ Klem ❤

      1. Tusen takk. Ja, det skulle blåse en del, og vi har merket litt her også, men ble ikke så ille som forventet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg