Koselig treff på Kafé Koselig 🙂

Om du enda ikke har besøkt BforB sin blogg, er det på tide at du gjør det. 😀

Hun har en fin blogg, og beskriver livet og hverdagen på en fascinerende og fengslende måte.

Og hun fanger leseren, slik at en må følge med i kommende blogginnlegg.

Vi har funnet hverandre her på blogg, og ble enige for en god stund siden, at vi måtte få til å treffes ettersom vi bor så nærme hverandre.

I dag var endelig dagen kommet,  og vi tok turen til Kyrksæterøra begge to.

Jeg hadde litt ærend, så jeg kom litt tidlig,  og stakk innom Europris først.

Satte meg på Kafé Koselig like før 11:30, da vi skulle møtes, og kikket ut på regnet som plasket ned.

 

Det tok ikke mange minuttene før Ingvild også kom.

For en flott dame! Hun har utrolig vakre øyne som lyser godhet, og blid var hun også ☺️

Praten var i gang med en gang, og vi måtte bare bremse litt for å bestille oss mat. 😄

Det ble kaffe og kransekake etterpå. Skal vi først kose oss, må vi gjøre det skikkelig ☺️

Blir ikke middagslaging hjemme i dag, så Olav fikk hamburger når jeg kom hjem. Fint å kunne gjøre det lettvint på en helt vanlig hverdag 😁

Ingvild og jeg kunne nok bare fortsatt å prate i timesvis, for 2,5 time var så altfor lite, men vi får fortsette ved neste treff, for vi var enige om at vi har lyst til å treffes igjen.

Men da blir det kanskje hjemme hos en av oss. Da kan vi slappe av enda mer. 😉

Tusen takk for at du kom og ga meg en fin dag Ingvild! 🥰

Litt uklare bilder, men det får gå..

 

20 kommentarer
    1. Sjøl takk, Heidi. Det var et nydelig møte og for et fint innlegg du skriver, blir nesten litt flau :D. Ser fram til neste gang. Klem<3

      1. Det gjør jeg også 😀 Ikke noe å bli flau for, det er bare sannheten ☺️
        Veldig koselig at vi bor så nærme, kan bli mange fine samtaler utover det. God klem ❤️

    2. så koselig da :=)jeg er heldige og har truffet henne jeg også ,vi fikk et par dager sammen på Muritunet en gang jeg var der på rehab ,Ingvil kom på slutten av mitt opphold men som du skriver ,hun var et varmt og vakkert menneske :=)nydelige bilder da

    3. Ja dette så riktig koselig ut! 2 damer som ser riktig trivelige og hyggelige ut, klart det må bli bra👍 Nå skal jeg skynde meg inn og lese bloggen hennes, den har jeg nok aldri lest
      Ønsker deg en riktig fin dag🙂

      1. Tusen takk for det. Ja, det var veldig koselig. Og det er aldri feil å treffe hyggelige folk. Bra du stikker innom henne også. Verdt et besøk og fler 🥰 Ha en fin dag du også. ❤️

    4. Jeg har ventet litt på at dere to skulle møtes, og endelig ble det! 😀 Så utrolig koselig å høre om det hyggelige treffet på Kyrksæterøra. Kan tenke meg at det ble helklaff når to slike gode, flotte damer møtes ❤️

    5. Jeg var nettopp innom bloggen til Ingvild, og fikk med meg at dere hadde møttes og hatt en koselig stund sammen. Har fulgt henne en god stund, og liker hennes blogg like godt som jeg liker din 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg