Koselig bloggtreff i Huset i dag ☺️

Nå tenker jeg vel mer på Ingvild BforB som en venn etter at vi har truffet hverandre flere ganger, men i disse Bloggtreff tider måtte det bli overskriften i dag ☺️

Ingvild og jeg har avtalt for lenge siden at hun skulle komme hit en tur. Men så er det hverdagen da, den oppsluker oss, og for Ingvild som i tillegg jobber, så går tida fort med mange gjøremål.

Jeg jobber jo ikke, men jammen meg raser dagene avgårde likevel.

I dag fikk vi endelig muligheten, og Ingvild dukket, opp blid som en sol, til avtalt tid 🌞

Lunsjen var nesten klar, så vi satte oss like godt til bords med en gang ☺️

Det satt vi lenge og vel, pratet og koste oss med litt av hvert.

Fint å ha en mann som er tidlig oppe og drar og handler. Og kjekt å ha litt på lur i fryseren 😉

Det er så godt med Ingvild, for hun utstråler godhet og trygghet, og praten går av seg selv. Ikke noen pinlige pauser på oss 😄

Vi trakk inn i stua etterhvert, for i dag var det ikke noe terrassevær. Iskald vind gjorde det godt å sitte inne 🙂

Etterhvert kom Olav inn også. Koselig at han også ble litt kjent med Ingvild. 🙂

Hun hadde med to fine avleggere til meg, så nå må jeg finne frem potter, og få på mer jord.😀

Veldig fine planter, og så artig å få 😍

Pelargonia og Praktspragle

Tusen takk for noe veldig koselige timer Ingvild

Neste gang tar jeg turen til deg 🥰

21 kommentarer

Siste innlegg