Konfirmasjon på Orkanger i dag og i morra

 

 

 

Vi tok turen over fjellet og som overskrifta sier, ankom vi Orkanger på formiddagen.

Noen ærender hadde vi, før vi kunne sjekke inn på Bårdshaug hotell.

Jeg stakk innom Skoringen etter å ha hentet brillene jeg hadde kjøpt tidligere, og i stedet for sko, fant jeg ryggsekk og vesker som jeg har sett etter noen år.

Kjøper ikke vesker til full pris om jeg slipper. 😁

I dag var jeg heldig. Med allerede nedsatte priser, og i tillegg 3 for 2, ble det veldig bra kjøp.

Full pris var 1697,-   Tilbudspris 1397,-   Og med 3 for 2, betalte jeg 1002,- med pose å ha de i ☺️ Veldig fornøyd jeg. Mange år siden jeg kjøpte vesker nå. Og en svart ryggsekk som denne, har jeg lett etter veldig lenge. 😄

Den lille lyse skal jeg bruke i dag. ☺️

Konfirmasjonsfesten til Caisa,  eldste barnebarnet til Olav, er i kveld, og selve konfirmasjonen i morra. Da måtte vi overnatte, for det er jo en god tur hjem.

 

Fint hotell, og god seng. Godt med en dupp og hvil før festen som starter 18:30 🙂

Skal ta bilder av hotellet senere så du får se det også

God fredagskveld! 😀

 

 

10 kommentarer

Siste innlegg