Joda, vi har kommet hjem..

Hvis du lurer på det, så har vi kommet oss vel hjem, og i går ble en utpakkingsdag, og klesvask etc.  Så ikke noe blogging, eller lesing av andres heller.

Sliten etter turen, og kroppen er litt uggen og rar for tida, så jeg orker lite utenom det jeg må.  Men da er det jo ekstra godt å være hjemme igjen.

Turen i bilder.

Disse to ventet på bussen ser det ut til ☺️

Denne gangen fikk jeg tatt bilder av Elgen også 😄

Litt snø da vi nærmer oss Alvdal

Da ble det middag

Med en gang vi kom til grensa, kom sola

Fint å nyte naturen rundt oss

Nærmer oss hjemme

Huset på Magerøya sees

Sola hadde akkurat gått ned bak Fonna

Godt å være hjemme til denne utsikten igjen 🥰

Turen hjem gikk fint, og vi brukte igjen 10 timer.  Handlet og var innom posten på Kyrksæterøra til og med, så vi brukte 15 minutter kortere tid hjem enn bort 😉

Det vil si at mannen (cruisecontrollen) kjører jevnt og trutt. 😀

Vi hadde fint kjørevær, for det var overskyet hele veien, helt til grensa til trøndelag. Da kom sola, og den var så lav at det faktisk ble den mest slitsomme etappen å kjøre ☺️

Så selv om vi var glade for å se sola, så var vi fornøyde med overskyet for det meste. .

 

 

I går var det flott vær med sol her, og vi fikk også sett måneformørkelsen.  Flott å se på i kikkerten, og jeg fikk tatt bilde så man kan se at jorda lager skygge nederst. Litt stilig, men skulle gjerne hatt skikkelig linse så jeg fikk mye bedre månebilder.

 

 

I dag er det søndag, og vi har en rolig dag. Vært litt ute for å nyte det flotte høstværet, og nå skal jeg lage litt god middag.

 

Du skal få se flere bilder fra i dag siden. Nok for dette innlegget 😉

Håper at barn og barnebarn stikker innom i dag, for de er på hytta, og vi har litt diverse til dem, som vi gjerne skulle gitt dem. Ligger et par tøfler og venter på jentene, og så tenkte jeg at de kunne se på malerier og velge seg et hver i julegave fra bestemor hvis de har lyst på.

Så jeg har et par nye malerier også, som jeg rakk å male like før vi dro.  De var raske og enkle å male, og jeg tenker på de to gutta…kanskje de faller i smak hos dem 😉

 

Håper du har en fin søndag. Jeg stikker innom en og en av dere etterhvert, for nå har jeg mange dager å lese meg opp på hos dere.  ☺️

 

God søndag! ❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg