Jippi! Vi klarte det 😀 Oppussing nest siste del av gjeste/barnerommet

Da er gjesterom/barnerommet ferdig,  og det er vi også. 😄

Jeg startet 9:45 med å male listene, så kom Olav med rulle og malte gulvet.

Han tok litt av listene nedpå også  mens jeg gjorde pirket oppå.

Vil ikke ha grått oppå det røde, så det tok litt tid.

Ikke er jeg noen myk akrobat lenger heller, så jeg er glad ingen filma når jeg skulle opp og ned 😁 Makan til stiv kropp skal du lete lenge etter 😂

Olav er så myk atte…not 😄

Litt stønning, og ynking blir det, men det er helt naturlige lyder for gamle folk som oss, og nå må du ikke få skitne tanker 😳😂

11:30 var jeg ferdig med dørkarmen ved gulvet, og da var jeg helt ferdig i hode og kropp også.

 

 

Neste gang du får se rommet, skal det være ferdig med senger, gardiner og alt. Men først skal det få stå minst en uke for å herdes godt 🙂

14 kommentarer
    1. Hehe, betyr det at det er ulike grunner til at gamle og unge stønner? 😂 Blir det der jeg skal sove når jeg kommer på besøk? 😉

      1. Nei, ikke ulike grunner til at gamle og unge stønner 😁 Men ulike grunner til at noen stønner og ynker seg tenker jeg 🙈😂 Unge kan da være stive i kroppen de også ☺️
        Det spørs om du vil sove i enkel, eller dobbeltseng. Så du kan si ifra på forhånd 😀
        Vil du ha dobbeltseng, blir det blårommet ved siden av 😉🙂

    2. Se der ja, godt jobba må jeg si. Dere er jammen flinke ♥ Jeg stønner bare jeg tenker på å reise meg fra godstolen, eller skal gå ut av senga om morgenen. Jeg stønner når jeg skal kle meg, ja, alt er knalltungt i disse dager. Og du, så gamle er vi jo ikke. Men stive og støle blir vi jo. Vi har jo levd en stund, tross alt 🙂
      Kjekt å få unna litt arbeid. Jeg har selv akkurat lagt ut innlegg om siste helgs oppussingsstunt her hjemme. Så det er kjekt å se at det ikke er bare her det styres på 🙂
      Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg