Jeg lurer på en ting…

Når jeg legger ut et nytt innlegg i bloggen, så velger jeg fremhevet bilde.

Hvorfor kommer ikke det alltid opp på blogg. no da?

Ofte som kommer et av de andre bildene jeg har på innlegget,  og det synes jeg er dumt. For jeg velger jo fremhevet bilde, fordi jeg vil at det skal synes først 🙄

 

Opplever du også dette, eller er det jeg som gjør noe feil?

Tester dette nå også,  så får jeg se hvilket bilde som vises.

 

Hvilket bilde tror du jeg har valgt som fremhevet?

 

10 kommentarer
    1. Siden du spør sånn, tenker jeg du valgte det nederste.🙈
      Jeg opplever i alle fall det samme.. Og hos meg kommer bestandig det bildet som ligger først i innlegget, som fremhevet.. Så nå er jeg rett og slett begynt å planlegge hvilket bilde som jeg legger først – og bygger historia i innlegget ut i fra det..

      1. Denne gangen valgte jeg løva, men jeg skal teste det, for jeg har lagt merke til at det stort sett er det jeg velger øverst som vises.
        Så da får jeg legge det jeg vil skal vises der da. ☺️

    2. Jeg opplever at det alltid er det øverste bildet i blogginnlegget som kommer som visningsbilde på blogg.no. Det bildet jeg velger som fremhevet, kommer som visningsbilde på Facebook, uavhengig av hvor i blogginnlegget dette bildet ligger.

    3. Forsøkte det for lenge siden, men fant ut at det første bildet kom først uansett. Så da bryr jeg meg ikke med det lenger. Jeg tenkte det andre bildet, men aner ikke hva som kom opp! 🙂 Klemsiklem:)

      1. Det første bildet kommer først uansett ja. Jeg valgte det øverste, så det ble litt dumt, for da kom jo både det øverste, og det fremhevede selvfølgelig 😁😀
        Så da har jeg funnet ut det dere som har vært her lenge, har funnet ut for lenge siden ☺️

    4. Det har jeg ikke opplevd annet enn når jeg har glemt å legge til bilde på fremhevet, da virker det som at de velger selv av bildene i innlegget. Men i det siste så har jeg opplevd å havne opp ned på forsiden, merkelig men🤗

      1. Ja, det så jeg at du hadde 😀 Rart at det er forskjellig da. De andre sier at det er der øverste bilde de får som fremhevet på blogg.no, og det valgte fremhevede kommer opp på facebook. Jaja, samme det, men da vet jeg jo litt mer og kan legge inn bildene deretter ☺️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg