Jeg fant meg sjæl

Eller som det sies på pent; Jeg fant meg selv! 🙂

 

Kikker litt på blogglista når jeg går inn på blogg.no, også hender det at jeg ikke finner meg sjøl/sjæl/selv…. 😉

 

Og da har jeg blogget så lite at jeg havner utenfor topp 100 lista.  Så også i dag, trodde jeg…men så fant jeg plutselig meg sjøl gitt. Var litt lenger oppe enn jeg pleier å være, så jeg fikk litt hakeslipp 😀

 

Artig at noen gidder å lese det jeg skriver, og når jeg plutselig får litt “ånden over meg” igjen, så blir det jo flere som stikker innom også. Noen legger igjen kommentar, og da tenker jeg at det er bare de som leser også, men sånn er det jo ikke. Vet jo det da, er ikke helt uttafor, selv om det noen ganger både føles og virker sånn 😀

 

I går var jeg trøtt, og tenkte at nå..i kveld, ja, da sovner jeg raskt.  Og joda, det gjorde jeg, men så våknet jeg plutselig ved 23:30 tida, og måtte ned en tur..vi har badet ned i 1. etg, og det er bare å gå forsiktig ned “hønetrappa”, og inn på badet.

Der kikket jeg ut, og tror du ikke jeg fikk se et flott nordlys igjen. Denne gangen litt sterkere enn sist.

Måtte skynde meg opp for å hente tlf. og håpet jeg ikke vekket mannen som sov godt..heldigvis sov han videre.

 

Så da fikk jeg tatt noen bilder i ro og mak, og her er resultatet. Varte ikke så lenge, og noen er dessverre uklare, men ikke så rart egentlig. Er jo litt uklar sjøl for tida 🙂

 

Ble litt fine likavæl…ikke sant?

 

 

12 kommentarer
    1. Jeg så deg lenger opp på bloggliste. Artig:)
      Heldig du som som Norden lys. Jeg har ennå ikke har fått tatt bilde av slike nordlys. håper det blir en dag:)

    2. Grattis med fin plassering på blogglista 😉 Det er alltid fint å finne seg selv, om det er på den ene eller den andre måten! 😉 Du er heldig som faktisk ser nordlyset fra huset. Jeg må ned til sjøen og det er ofte litt mer “tetak”!

    3. Så koselig at du kommer opp på lista og ikke minst at du føler for å skrive. Fine bilder av nordlyset, har ingenting å si om bildene er uklare… det er der likevel. Det er du også, om vi er føler oss mer utydelige i perioder er vi der . En varm klem til deg <3

    4. Så nydelig!!!! Eventyr er det virkelig med nordlyset. Ja, den liste vandrer vi ut og inn av, men vi finner hverandre likevel vi. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg