Innekos i snøkaos

Tenkte egentlig å ta en tur med bussen til Tiller Kirke i kveld. Der synges julen inn, og det synes jeg er veldig koselig.

Men etter handletur m.m. i formiddag, og et veldig snøvær i ettermiddag og kveld, valgte jeg å kose meg hjemme i stedet.

 

Har det fint hjemme jeg 😉

Har spilt julesanger og fått litt stemning her også, og da koser jeg meg.

Glassplata som jeg skrev om her, har jeg valgt å bruke på litt annet vis. Mye lurere det,  og fint ble det også. 🙂

 

Ønsker deg en koselig kveld! 

 

 

#julesanger #syngjuleninn #kirke #advent #snøvær 

 

10 kommentarer
      1. frodith: Ja, det er store kontraster i landet vårt, og også her i Trøndelag. Ofte snør det her vi bor i høyden også regner det når vi kommer ned i byen 😉

      1. fruensvilje.blogg .no: Veldig koselig med snø. Og det er godt å gå ut i snøvær når det bare er for å gå. Litt værre når en skal i Kirken før det er ikke så artig å komme nedsnødd og våt dit 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg