Ikke så lurt 😳

I dag dro mannen alene på Kyrksæterøra,  for jeg hadde litt å gjøre i huset.

Måtte ta fram strykejernet igjen, og ettersom det var billig strøm, bestemte jeg meg for å sette brøddeig også.

Lenge siden sist.🙂

Kjente at jeg helst ikke burde gjøre så mye, så jeg tenkte å hvile godt mellom slaga.

Men du vet, brøddeigen eser fort når det er perfekt temperatur, så jeg rakk så vidt en liten strekk med pc,n på magen, før jeg måtte bake ut brød. 😁

Rakk ikke kommentere og lese mange blogger heller..

Innimellom strøk jeg klær og gardiner, mens jeg passet på at brødene ble stekt.

Og jammen meg fikk jeg et lite oppdrag uventet også, og det hjalp ikke på, for da fikk jeg ikke hvilt slik jeg hadde tenkt heller.

Men brødene ble perfekte, og jeg hadde bare så vidt rukket å ta de ut av ovnen før mannen kom hjem.

Da ble det ferskt brød til lunsj 😀

Så litt hvile, før jeg strøk ferdig gardinene.

Koselig å få dem opp, og ikke minst få det litt ryddigere 😄

 

De grønne gardinene passet fint på kontoret 😀

Og vi synes det ble veldig koselig på korallrommet med de hvite ☺️

Tilbake til det som ikke var så lurt:

Det var jo at jeg burde bare slappet av i dag,  for nå fikk jeg svi for det med PEM.

Helt vissen på innsiden, og vondt 😳

Bør nok ikke tenke at jeg er frisk selv om jeg har vært mye bedre en stund. Med ME, så kan vi bli litt lurt,  og jeg har nok tøyd strikken litt langt siste uka/,ene…

Så nå blir det 2-3 dager med kun det viktigste. Ellers bare hvile.

Må til skal jeg klare å pusse opp flere rom, så ikke Olav må gjøre alt alene. Det nøtter,ente det se 😉😂

Så savner du kommentarer fra meg på bloggen din,  så kommer jeg sterkere tilbake. 😉🥰

Kos deg i mellomtiden med rådyra som spiste og slappet av i hagen vår i natt🙂

Fint å slappe av etter å ha spist og byttet litt plass ☺️

16 kommentarer
    1. Ikke lett å porsjonere ut arbeidet sitt på denne måten. Men det blir vel ofte sånn, man gjør mer enn man hadde tenkt. Nydelig blir det i huset og det er jo gull. Blogg får du ta når du orker, ikke annet å gjøre med det. Klemsiklem 🙂

    2. Huff! Det er ikke så enkelt å skulle gjøre akkurat passe mye. Håper du får hvilt deg godt de neste dagene.🤗

      1. Tusen takk. Jeg er bare nødt til det 😉☺️ Det er ikke enkelt når jeg har sånn arbeidslyst nå. Storkoser meg med alt jeg gjør, og da er det kjedelig å legge seg på sofaen 😁

      1. Tusen takk. Brød smakte godt, og vi får det fint ☺️ Har så lyst til å holde på, så det blir litt for mye. Må nok roe ned i helga nå 😄 God klem ❤️

      1. Tusen takk! Ja, det var flott i natt ved 3 tida, og det er jo bare koselig å ha disse på besøk. 🥰 De bråker lite 😉😄
        Fikk du lyst på hjembakt brød nå da 😁☺️

    3. ja nå får du kvile ,og oppussingen tenker jeg att ikke haster ,dere bor jo der nå ,koslige bilder ,billig strøm her også og i morgen skal den ned i 8 øre kwh på tidlig kveld ,kan ikke klage på strømprisen vi nei,så i morgen blir det to brødbakster på meg

      1. Ja, jeg skal hvile meg i helga nå, så får jeg være litt flinkere til å ta lengre pauser, og kanskje oftere. Kan ikke bli værre, så jeg må bare lytte til kroppen ☺️
        I morra blir det kun middagslaging, og litt støvtørk her. Kanskje jeg får mannen til å gå med støvsugeren, for det trengs 😁😉

    4. Så koselig å få besøk av rådyrene 🥰 Det er ikke alltid det er så enkel å få lagt inn hvilepauser, ting skjer. De nybakte brødene ser så gode ut, og jeg drømmer meg nesten bort til varm brødskive med smør på 😉 De gardinene du sier er grønne, de ser da blå ut på bilde… 🤔

    5. Dere begynner å få det til. Fint blir det. Og her var enda flere bilder av rådyr. Men ikke artig at du blir så i dårlig form. Likevel klarte du å bake brød, det syns jeg er bra jobba. Håper lørdagen din i dag er bedre. <3

      1. Tusen takk for det. Ja, vi begynner å få det til, og det er godt for hvert rom vi blir ferdige med 😀
        Nei, det er ikke artig at jeg blir i dårlig form, men jeg vet jo hva det et nå ihvertfall. Var værre når jeg ikke visste det. Jeg klarer det utroligste, for jeg er vant til å presse meg, men jeg kjente jo egentlig at jeg burde la være både det og å stryke klær den dagen. Men har sånn arbeidslyst fot tida sjø 😁☺️
        Er vel sjelden jeg ikke har hatt det, men blitt mer vant til å gjøre mindre nå enn før.
        Takk for at du stakk innom meg! 😀 Du skulle gjerne fått kaffe og sjokoladekake også 😉 Håper du har fått slappet av i dag. God lørdagskveld! Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg