Ikke stikk innom meg i dag…

Nei, er du her likevel? 😯

Er du nysgjerrig kanskje? 😄

 

Det er så rart med oss mennesker, vi er og blir nysgjerrige…ihvertfall noen av oss..

 

Er du ikke nysgjerrig?

Å nei, du bare stikker innom meg uansett hver dag..eller når du leser blogger på blogg.no 😁

Ja, da er det greit vet du…

Sørget for å ikke ha med noen spennende bilder, bare så du ikke skulle bli nysgjerrig..eller lurt inn..

Men husk en ting da, er du nysgjerrig, så innrøm at du er det, ellers blir det så feil vet du..

 

Jeg innrømmer det…endelig, sier du kanskje. Trodde du det ikke 😄

Selvfølgelig er jeg nysgjerrig..

 

Nysgjerrig på hva i all verden det er mulig å lire ut av seg etter å ha lest blogger og kommentarer..

Men lurer på om jeg skal slutte å være nysgjerrig, for jeg kjenner at jeg har ikke godt av det.

 

Denne søte, snille bestemora blir som en ilder…eller var det terrier, når hun leser ting på nett.. (ikke jeg som sier at jeg er søt og snill da)

Oftest klarer jeg å bromme for meg selv….

 

Og noen ganger sammen med andre..

Siden jeg ikke har brukt andre som kilde, så trenger jeg vel heller ingen kildehenvisning…eller?

 

Ettersom du kom inn en tur likevel, så må jeg advare deg:

Jeg er meg, og bloggen er min, så da skriver jeg oftest om meg sjøl jeg..

Ja tenk, så ego er jeg 😳🙈 Tenker ikke på andre i det hele tatt…

 

Men sånn ellers, om du forvillet deg inn her til tross for advarselen, så håper jeg du leste med humor og litt ironi 😉

 

Og du, ha en fin dag da!

Også skal du ikke se bort i fra at jeg stikker innom deg sånn dann og vann når jeg har ork og tid. 😉😀

 

10 kommentarer

Siste innlegg