I pyjamasmodus etter en stressa natt

Det er jeg i dag ja…ihvertfall kroppen.

Joda, jeg har sovet i natt, men drømt og surra, våknet og sovnet, og våken en god stund, før jeg sovnet igjen helt til 8:30

Ikke se på den skrukkete buksa, jeg skal stryke den neste gang jeg vasker den, hvis jeg gidder 😂

Men jeg må nok fikse på sveisen, kan ikke gå sånn i begravelse senere i dag 😁

Det blir det eneste jeg skal gjøre i dag, for nå trenger jeg faktisk noen hviledager.

Kroppen er ikke i slaget..

Ikke så rart kanskje 😄

Men du…ha en fin onsdag 😉😀

12 kommentarer
    1. En pysj må da få lov til å være krøllete! 😉
      Jeg koser meg med dagens andre kaffekopp, og ser inn i flammene i vedovnen, strømprisen er 6,13 😳, så jeg er glad vi har mye ved
      Håper dagen din blir riktig fin 🙂🌹

      1. Tusen takk for det. Ja, vi er glad vi har ved nå, og bruker minst mulig av strøm, for nå er det jammen meg dyrt 😳 Håper ikke det blir sånn i hele desember, for jeg har tenkt å bake litt da 😁🙂
        Ønsker deg en god dag. Klem ❤️

    2. Hihi, ikke bare jeg som våkner med lekker sovesveis ser jeg 🤣
      Ikke så farlig om pysjen er skrukkete tenker jeg.
      Håper du får en fin onsdag 🤗

      1. Tusen takk for det. Her våkner jeg hver dag med fin sveis 😁 Rett til værs 😂 Nei, det spiller ingen rolle at den er skrukkete, men hadde nok vært enda bedre å ha på seg, om jeg stryker den 😉😀 Ønsker deg en god dag. Klem 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg