Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag….I DAG er det fredag nemlig! 😀

Greit å ha fredag på en fredag!  :😎☺️

 

Hvis du ikke skjønner hva jeg snakker om, så har du gått glipp av dette innlegget.

 

Det er 1. april i dag også, men jeg har ikke lurt noen, og jeg har ikke gått på noen spøk heller. Mange år siden noen prøvde å lure meg nå.  Sønnen min pleide alltid å gjøre det før, og han fikk 10 poeng ett år på det.

Før jeg forteller om det, så skal jeg fortelle at jeg lurte mannen min i går i stedet jeg.  For når jeg sto opp, og trodde at det var fredag, så jeg på hans medisinboks at han ikke hadde tatt medisin sin.

Så jeg sier til han:

” Har du ikke tatt medisin enda?”

Joda, jeg har tatt det jeg,” svarer han.

Det ligger jo igjen medisin på fredag“, sier jeg  “Glemte du å ta i går da?”

 

Han mente at han hadde tatt, men måtte jo ta medisin da når det lå igjen. 😳

 

Så i dag når jeg kom ned, så sier han:

“Blir ikke medisin på meg i dag”

“Hvorfor ikke det da?” spør jeg…

 

“Jeg tok jo dobbelt i går!”

 

Huffamegen……. Var jo ikke meninga å lure han til det da. Det er jo ikke bra.🙈😁

 

Men han får da jammen meg holde styr på dagene selv, ikke sant?😄

 

Så, sånn går nå dagan her i Huset.😀

 

Og det er ikke bare jeg som surrer, for hyttenaboen som har Nemi trengte noen til å passe henne i dag, og hadde spurt en nabo lenger oppe i veien.  Og han hadde ringt i går for å spørre om når de kom. Han trodde det var fredag! 😄😂

 

Det blir ikke kjedelig her med sånne rare naboer skjønner jeg ;😎😉  Vi er like rare hele gjengen, og lettlurte også.  Godt det ikke var 1. april. 😁

 

I dag har vi vært på Kyrksæterøa og handlet, og besøkt svigerfar. Ellers bare slappet av, for jeg blir så utmatta etter en sånn tur.  Men nå er kotelettene i ovnen, og jeg kunne skrive litt her mens de stekes.

 

Har du lurt noen i dag du da?  Joda, Kari, jeg vet at du har gjort det 😉 Men du verden så troverdig skrevet. 😀  Jaja, vet og vet…man kan jo aldri vite helt sikkert 😄

 

Får ta historien min om aprilspøk senere i kveld, for nå har jeg skrevet meg langt bort igjen 🙈😁

Nyt bildene fra i dag, mens jeg går og lager litt saus til middagen. ☺️

Smeller det tro?

 

Roberget under blå himmel

 

Svigerfar følger oss alltid ut 🥰

 

En fin dag, med vekslende sol og snøvær har det vært.

Håper du har en fin fredag.

God helg! 😍

12 kommentarer
    1. Mannen din trodde vel kanskje at han kunne stole på fruen… 😄 Jeg var veldig spent på tilbakemeldingen din på morgenens innlegg, og jeg trodde faktisk IKKE at du ville la deg lure 😂 Ha en fin fredag videre! 😍

      1. Ja, han trodde vel det 😄 Men da tok han feil gitt 🤣
        Så bra jeg ikke lot meg lure da, kunne fort trodd på det jeg lettlurt som jeg er 😄
        Ha en fin fredagskveld! Klem 🥰❤️

    2. Hehe, må jo le litt da, selv om det ikke er lurt å ta overdose på medisinene 😉 Kjenner godt igjen akkurat det surret der. Det er sånn jeg også har det vet du. I går kikket jeg på min dosett, for jeg skulle ta medisinene. Jeg pleier å ta dem om morgenen, men nå var det meningen at jeg skulle vente, siden jeg skulle ta blodprøver. Men neida, i ren refleks tok jeg medisinene om morgenen, tydeligvis, for det var i alle fall tomt i torsdagens skål etter jeg kom hjem.
      Og ellers, jeg har sikkert blitt lurt. Eller ikke. Jeg vet ikke. Men jeg har ikke lurt noen. Jeg orker ikke å bruke så mye energi til å spekulere frem noe å lure med 🙂 Så sånn sett, så er jeg i grunnen veldig forsiktig med å lese blogger lagt ut i dag. For det er nok mye tull, hvor jeg egentlig kunne brukt energien min til å lese noe annet.
      Koselig å dra på besøk da. Det er gull det ♥
      Nyt fredagskvelden ♥ Klem

      1. Nei, det er ikke lurt å ta dobbel dose, og han var veldig bestemt på at han hadde tatt dem. Da burde han jo tenkt litt lenger og reagert på dagen, men fort gjort 😁
        Ja, jeg tar også medisinene på morran, mens vannet til havregrøten koker. Så det går litt automatisk. ☺️
        Ja det kan sikkert være en del tull i dag, men har ikke fått med meg andre enn Kari sitt 😄
        Nyt fredagskvelden du også. Klem 🥰❤️

    3. He, he…
      Det er kanskje like greit du ikke jobber som sykepleier, du. Hehe…
      Det kunne fort gått steikanes galt.
      Jeg har nok lurt både venner og familie trill rundt med bloggen min i dag, hi, hi…
      Ønsker deg en finfin fredagskveld! 🙂

      1. Takk for det. 🙂 Ja, du kan være sikker på at det er greit jeg ikke jobber som sykepleier 😉 hehe…. Da må jeg stikke inn og se hva du har lurt for noe 😀 Ha en fin kveld, og god helg! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg