Ååååå………, nå er jeg der igjen! 😲🙄

I dag når jeg våknet, så var det fredag i hodet mitt. Makan til tull!   Spiste til og med brødskiver til frokost, fordi det var fredag, og da er det helg liksom. 😳

Også ser jeg nå når jeg svarer på kommentarer, at det ønskes god torsdag. Og det har jeg gjort sjøl også, men plutselig så skrev jeg god fredag.  Herlighet…dette hodet må på hvilehjem tror jeg!🙄😂

 

Så nå må jeg altså spise brødskiver til frokost 4 dager nå da? Hæ….?😳🤣

Neida, jeg kan da spise havregrøt i morra jeg, og andre dager også, men prøver å ha litt forskjell på hverdag og helg.  Går jo liksom veldig bra det når jeg surrer sånn.😁

 

Vi tar livet med ro i dag også, og Olav sa at vi skal dra og handle i morgen i stedet for i dag. Og det var jo greit, for vi pleier å handle på lørdager innimellom også. Og i dag hadde jeg ikke lyst til å dra og handle. Egentlig ikke før over helga, men vi må på posten og til svigerfar, så da blir det en tur i morra.

Jeg blir jo så makelig anlagt når det gjelder handleturer. Koselig å dra på Øra, men må ikke liksom 😉

 

Skulle til å fortsette med albumet, men så at jeg hadde fått flere kommentarer, så da måtte jeg jo svare på dem først, og når jeg da oppdaget at fredagen var torsdag…ja, da ble det et innlegg igjen da.

 

Som Natheless sa; jeg har jo alltids noe å skrive om. Men hvor matnyttig det er, det er jo noe helt annet.

 

Er nå artig å bare skrive av meg sånne surreting også da….jeg er et skikkelig surrehue. Ikke bare rotehue nei ☺️

 

Mora mi pleide også å si det, for når hun ba meg hente noe, og jeg var på vei opp trappa, så stoppet jeg og så tomt på henne…da skjønte hun at jeg hadde glemt hva jeg skulle hente. 😄

 

Gjør sånn fortsatt jeg. Da må jeg gå tilbake, og prøve å rekonstruere hva jeg tenkte på, og skulle.  Heldigvis er mannen sånn også, så da er vi to surrehuer ihvertfall.  Da må det jo bli bra….eller?😉

 

Nei, siden det altså er torsdag, så kanskje jeg skal gjøre noe annet nyttig da?

Hm..tenkte jo egentlig å rydde opp i rammene som ligger i køyesenga. Vi har nemlig bestemt oss for at vi roer ned til etter påske med å pusse opp bad og stue. Ingen av oss har så mye ork og energi enda, så hvorfor skal vi stresse med det da?

 

Vi gikk heller en tur vi. Må nyte vinterværet! 😀

Først måtte det hentes ved…

 

 

 

 

 

God torsdagfredag…eller hvilken dag du tror det er 😁   (Jeg krysser til og med av på kalenderen, for det har jeg lært av svigerfar. Da vet en alltid hvilken dag det er i dag) Haha…lov å håpe!🤣

16 kommentarer
    1. Måtte le. Ja, det er torsdag i dag, og jeg synes det er godt at det ikke er fredag. Nydelige bilder med snø igjen fra deg. Her blomstrer hestehoven på veikanten. Jeg fikk meg en skikkelig trimtur på formiddagen. Svigerdatteren og hunden kom innom. Det gikk i et vilt tempo, så nå ble jeg skikkelig sliten. Her skulle jeg ta fredagsvasken på en torsdag tenkte jeg, men det dropper jeg nå. Det ble visst nok trim for noen timer. Ha en vakker ettermiddag og kveld og nyt at du har enda en dag denne uka, med eller uten grøt. Klemsiklem:)

      1. Jeg synes også det var fint når jeg oppdaget at det bare var torsdag. Får to fredager jeg nå da 😉 Bedre med trimtur enn å gjøre rent. Det kan du gjøre lettvint i morra 😀 Snøen forsvinner fort igjen heldigvis. Takk, og ha en fin ettermiddag du også. Vi har spist grøt nå, så da ble det lørdag plutselig! hehe…..😂 Nyt ettermiddagen og kvelden du også. God klem ❤

      1. Hehe, ja, du kan så si….om jeg skrev om det så betyr det ikke at jeg klarer å holde styr på dagene sjø 😉 Nå får jeg jo to fredager igjen 😀 Tusen takk! 🙂

    2. Torsdag eller fredag.. Ikke så nøye, he, he….
      Neida, av og til er man nødt til å vite hvilken dag det er. Særlig hvis det er en avtale man skal rekke.
      Ser dere har mye snø dere også. Skulle gjerne hatt litt mer vår og varme nå.
      Kos dere med vedfyring og ha en fin kveld! 🙂

      1. Tusen takk for det. ☺️ Er ikke så nøye hvilken dag det er når vi har fri men greit å holde litt styr på dagene likevel 😀 Ja vi har en del snø, det har tint og snødd om hverandre 😄 Ha en fin kveld. 🙂

      1. Tusen takk. Ja, det er vinterlig her nå, men det forsvinner snart igjen. Må nå bare nyte den vakre hvite naturen også. ☺️ Går stadig i surr, men går stort sett bra likevel 😄 Ha en god natt. Klem 🥰❤

      1. Ja, det blir nok så vi venter litt nærmere våren og varmen. 🙂 Mannen kommer med ved fra skogen, men ikke helt. Vi har veden under blikktak og presenning mens den tørker, og det er fullt på begge vedlagrene i kjelleren, så da bruker vi det som ligger igjen der og er tørt. Er jo ingen vits i å bruke fra kjelleren, for så å trille og stable resten av veden inn dit. Derfor kommer han fra skogen 😀 God helg! <3

    3. Jeg deler den her, ass! For jeg er fullstendig ute av det m.h.t ukedager, og gud vet hvor mange ganger jeg har feid inn bak disken på jobben fordi det er ett eller annet som skal sjekkes eller ordnes, for så at jeg bråstopper, fordi jeg brått ikke har den ringeste anelse om hva jeg tenkte *haha* 😛 😀

      1. Hehe, godt det ikke er bare meg da! 🙂 Ikke så lett å holde styr på dagene, når en “bare” går hjemme. 🙂 Men godt med to fredager på rad da, helga blir jo lenger 😀 God helg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg