Hopp over dette innlegget om du er lei malerier 😁

Ble litt maling i dag også, for bildet i går ble for mørkt til hun som hadde tenkt å kjøpe det.

Så da prøvde jeg på nytt da 😁

Når det er sagt, så har hun ikke fått bestille altså, bare hadde lyst på et jeg solgte tidligere, så da kunne jeg jo male noe i samme teknikk, så kunne hun se om hun ville ha det.

Ingen forpliktelser for meg, ingen lovnader fra noen av oss.

I dag derimot ble hun veldig fornøyd, så det rakk bare å tørke før det var solgt 😉

Her ser du det:

 

“Sommerfugldans ”  15×20 i ramme 20×25

Fint at jeg er i litt bedre form, og orker litt mer.

Da fikk jeg vasket noen vinduer også. Var 0,5° så da gikk det å vaske dem uten at de frøs til is 😉

Sola kom i dag også, og solnedgangen får vi gjennom kjøkkenvinduet nå.

Kl 15:43

Fint å kunne ta bilder gjennom klare, rene vinduer ☺️

 

 

 

 

 

11 kommentarer
    1. Jeg blir iallfall ikke lei av maleriene dine! Veldig flott dette bildet også! 🙂 vaske vinduer ja – grøss og gru, det skulle jeg også ha gjort…… 🙂 klemmer

      1. Å, så koselig at du ikke blir lei 😀
        Tusen takk ☺️
        Ja, det trengtes virkelig å vaske litt nå 😉 Koselig å se ut av blanke vinduer…ikke minst ta bilder ut gjennom dem 😄
        Gode klemme ❤️❤️

      1. Tusen takk for det. Er jo så artig å male, så det burde jeg gjort for lenge siden 😉😄
        Ja, det er deilig å endelig føle meg litt friskere. Lenge siden nå ☺️

    2. det var et vakkert bilde ,kjekt du fikk salg på det :=) og ps om du vil vaske vindu når det er minusgrader ute så bruk vinduspylerveske i vannet ,slik som dere bruker i bilen da fryser det ikke på vinduene ,da jeg jobbet i ISS vasket vi mye vinduer hele vinteren så lærte det der

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg