Helga er over, mandagen er her 🙂

Godt med helg og hvile, men også godt når mandagen kommer. Ihvertfall for oss som går hjemme hele tiden.

Om det er godt med rolig dag, så er det fint når hverdagen er her, og vi kan “jobbe” litt 😁

Gårsdagen ble brukt til å gjøre ferdig fotoalbumet. Så nå skal det sendes inn for framkalling.  Godt å bli ferdig med 2021 😀

Jeg ble ferdig på formiddagen, så etterpå slappet jeg av med Kompani Lauritsen, mens mannen så fotball og annet på tv.

 

Olav fikk ansvaret for middagen, for nå ville jeg ha fri 😁

Det ble festmiddag, Sodd.

Det er knakende godt, og passet godt på en snø søndag. ☺️

 

Vi gikk oss en liten tur med søpla på ettermiddagen, mellom snøbygene.  Ellers har det ikke frista å gå ut.

Jeg sliter med kroppen, og er ikke helt fornøyd med hvor lite jeg orker.  Trenger vel egentlig flere dager med kun hvile, men føler jo jeg gjør lite nok som det er..

 

Jeg holdt meg for det meste unna bloggen i går, og leste heller ikke andres blogger. Trengte en liten pause, for å kunne fokusere på album og avslapning.

 

I dag har Olav bursdag, og da er han gammel nok til å gå av med AFP, så det er fint at han snart er ferdig med avspasering og ferie 😀

 

Noen stor bursdagsfeiring blir det ikke før til påske når ungene kommer utover.  Da skal vi ha en liten feiring for han.  Får lage det han ønsker seg til middag i dag, og litt kake kanskje 🙂

 

Vi kjøper ikke så mye gaver, for vi har kjøpt så mye til oss både når det gjelder møbler og andre ting, så vi sier at det holder nå, også har vi heller lyst til å legge penger i en reise etterhvert. 🙂

 

En liten oppdatering ble dette, men nå må jeg gå og rydde litt. Tror det blir soverommet oppe jeg skal fokusere på å få ryddet i dag.  Kan hende det blir tur på Øra senere, for Olav må dit en tur ihvertfall.

 

God mandag!🥰

 

Morgenens bilde ☺️

 

14 kommentarer
    1. Fint med slike album 🙂
      Jeg skal snart starte på 2022 😀 Liker å gjøre det litt langs med 😀

      God mandag igjen til deg 🙂 klem

      1. Ja, det er veldig koselig å bla i. Jeg skal også begynne på 2022 nå. Liker også å gjøre det i løpet av året.
        Gjorde det med 2021, men hang litt etter de siste mnd. 🙂 Takk, og god dag til deg igjen også 🥰

    2. Så bra søndag, masse hvile og hygge ble det jo…
      Har man ikke krefter så har man ikke krefter…Ha en fin dag, har endelig skjønt hva du mener med Øra…
      Ja det er tettsted dere handler og forkortelse for det lange navnet! Hehe….

      1. Takk for det. Hehe ja, det er forkortelse for Kyrksæterøra. Har skrevet det i parentes noen ganger for å forklare 😀 Ikke så lett for andre å forstå det ☺️
        Ha en fin dag du også. Klem ❤️

    3. Gratulerer til mannen i huset. Mine to prinsessenieser har bursdag i dag, så jeg fikk sendt hilsner til dem også. Fint å feire litt, men det må være om man har tid, eller lyst. Så fint du har fått unna fotoboka. Jeg er nesten ferdig med 2021, men har ikke begynt på 2020 enda? Hvorfor det ble sånn, aner jeg ikke, men det tar tid dette her. Det er så gøy når det er klart, og jeg får det hjem. Kos deg i en ny uke. Klemsiklem 🙂

      1. Takk på vegne av Olav ☺️ Vi har nettopp spist bursdagsmiddag, stekt kveite 😀
        Det tar tid med album ja, så jeg prøver å komme i gang med en gang året begynner og for hver mnd. 2020 hadde jeg så ferdig at jeg kunne bestille det i januar. Da var jeg veldig fornøyd kan du tro ☺️
        Kos deg i ny uke du også. Klem ❤️

    4. bestiller du fotobok direkte fra datamaskina eller hos en fotobutikk ? kjekt med slike bøker iallefal
      Snø er ikke kjekt ,håper det er siste uke med snø nå for nå vil vi ha grønne enger og fargerike blomster :=) håper du har fått deg en god kvile nå

      1. Jeg bestiller direkte fra pc,n. Gjennom Japan photo. Cewe japanphoto. Lager ferdig albumet, og legger det ut handlevogn og trykker bestill. Tar litt tid når alt lastes opp, men går veldig greit. 🙂
        Håpet det er siste uka med snø jeg også. Det laver ned nå igjen 😳😄
        Fikk god hvile i går, og en god natt med søvn, så da hjelper det godt 😀

    5. Med alt styr og stell som du har holdt på med de siste ukene, kan det hende du trenger mye mer enn et par dager for å lade batteriene. Kanskje noen uker. Faktisk. Stor energiklem ❤️

      1. Ikke si det da, har ikke tid til det. I dag har jeg sjauet litt igjen 😉 Skal jeg få til flere dager, må jeg dra på et sted uten noe å gjøre, og ingen andre folk 😉 Tusen takk for energiklemmen! God klem tilbake <3

    6. Ser den, at det er godt når helga er over ja.. men tenker at du hadde veldig godt av å ta deg en bloggfri dag på tampen av uka😊 Gratulerer så mye til bursdags”barnet” 😊
      Ha en riktig flottersfin kveld, da. ❤

      1. Tusen takk på hans vegne! 🙂 Ja, jeg må nok ta noen sånn fridager fra bloggen, for det tar mye tid og energi det også. Men er så koselig vet du 😉 Ha en fin kveld du også! God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg