Godt med en gåtur 🙂

Vi våknet til snødrev i dag, og det ble vindstille og fint,  så etter diverse gjøremål inne, kledde vi oss godt, og gikk runden på 3,4 km.

Mens mannen ordnet noe, ventet jeg her, og tok en selfie. 😄

Han er litt lei at jeg maser om å ta bilde av oss på tur, så i dag slapp han det ☺️

Andre veien ser du Magerøya i det fjerne

Vi var heldig og fikk se ørn også. Den hadde funnet noe å spise på ute på et jorde, og imellom spising, fløy den opp i et tre…

Vi gikk mot den,  og da fløy den avgårde. Det er så flott å se.

Filmet med snap, så det ble ikke noe blinkskudd med kamera. Da måtte jeg hatt med speilreflekskamera

Litt dyrespor fant vi også

Det gjorde godt med frisk luft og gåtur, selv om kroppen protesterte godt, både med blytunge ben, og smerter i brystryggen. Og når jeg kommer hjem og skal av med sko, er kroppen veldig stiv..

Jaja, hovedsaken er at vi fikk en gåtur 😀

Nå har jeg slappet av på sofaen  i over en time,  så jeg skal finne godstolen i stedet. Kanskje litt kaffe også ☺️

14 kommentarer
    1. fin tur og fint bilde av deg ,ja ørn er spennende ,kom nettopp inn fra ettermiddagsttur og som dere fikk jeg oppleve ørn ,jeg var overhode ikke forberedt så bilde fikk jeg ikke ,men et ganske nært møte fikk eg så susen etter vingeslagene merket jeg godt :=)

      1. Det er så flott å se dem. Vi kan se opptil flere om gangen her innimellom, men sjelden jeg rekker å filme, eller ta bilde. Blir sjelden bra med mobilen når den er langt unna. Men en flott opplevelse 😀

    2. Du er flink som kommer deg ut på tur selv om du kjenner at kroppen butter imot.👏🏻💪🏻
      Flotte bilder!🤩
      Nyt kvelden!🤗

      1. Tusen takk! 🙂
        Jeg er veldig glad i å gå tur, så jeg prøver å finne ut om jeg blir bedre eller værre av å presse kroppen igjen.
        Med ME diagnose er ikke det lurt å gjøre, men etter utblokking av åre, tester jeg kroppen mer igjen..Så det gjenstår å se hvordan det går.
        Men det er så godt å gå tur til tross for plagene i kroppen. Håper jeg kan fortsette med det ☺️
        Nyt kvelden du også. Klem 🥰

    3. Det så da ut til å være fint føre for en spasertur. Godt å komme seg ut litt og godt å komme inn igjen også. Ha en fin dag. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg