God morgen fra Gjengstøa zoo

Her i dyreparken er vi tidlig oppe, og det er lurt.

Da får vi med oss bukken på frierfot rett utenfor kjøkkenvinduet 🙂

Ja, jeg sier ikke beklager engang, for når rådyra spankulerer forbi dag etter dag, ja, da blir det bilder skjønner du. 😉

 

Jeg blir ikke lei av å ta bilder av dem, og enda mindre lei av å se dem utenfor her.  De koser seg med mye god mat, og lar blomstene mine stå i fred.  Vi er jo venner vet du 🙂

 

Så her kommer en liten følgetong igjen 🙂

 

Først spises det litt..

 

Bukken holder seg litt på avstand

 

“Tar meg en tur over veien jeg..”

 

“Her må jeg visst følge med..”

 

Kanskje jeg skal ta meg en kjøretur “

 

“Håper han ser hvor jeg går..”

 

“Så sterk sol…”

 

 

Her kom hun så nærme, at jeg måtte zoome ut 😀

 

 

 

 

“Gjemmer meg litt, så hun ikke ser meg..”

 

Gidder ikke snu seg engang, hun vet nok at han følger etter 🙂

 

“Hun gikk da denne veien..?”

 

“Gjemmer meg i gresset mens jeg lister meg innpå..”

 

“Han ser meg nok ikke nå..”

 

 

“Gjemmer meg bak veden til Snøsen..”

 

“Hvor ble hun av?..”

 

“Der ja”…      litt flørting på avstand..

 

“Tror hun gikk bortover her..”

 

Og der satte hun farten opp, og han etter, og snipp, snapp snute…rådyra er ute… 😀

6 kommentarer
    1. Så artig og så fine. Du tekstga bildene så bra. Tenkte på deg da et rådyr med sine små forsvant over veien og ned i skogen nedenfor kjøkkenvinduet her :).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg