Gi et lite pip! 😳☺️

Husker du når vi lekte gjemsel, boksen går, titten på hjørnet, og mange andre leker?

Noen ganger, når vi lekte gjemsel, kunne den som lette rope: “Gi et lite pip”

….Sånn at det ble litt enklere å lokalisere hvor den enkelte var.

 

Grunnen til at jeg kom på det nå, var at jeg ser det er så mange som er inne og leser innlegg jeg legger ut, som aldri gir lyd fra seg. 😉

Å lokalisere dem, det klarer jeg, men det er få som gir et lite pip,  så jeg vet hva de tenker,  og da føler jeg at det er vår lille bloggblokk som leser, og kommenterer.

Når jeg da ser hvor mange forskjellige som er inne og leser, da blir jeg noen ganger litt svett, og tenker….

“Huff, jeg må tenke meg litt mer om når jeg skriver”

Folk må jo tenke at jeg er spik, spenna gæren 😲😳

Eller kanskje ikke? ☺️

Ser at det er mange av de samme som går igjen, helt fra Dublin til Karasjok, Spania og Rakkestad, Sarpsborg, Fredrikstad, Oslo, Drammen, Vinje,  Aure, Kristiansand, Salangen, Voss, Sandefjord, Kristiansund, Amerika, Sandnes, Stavanger,  Alta, Tromsø, Lødingen, Luleå og mange flere. 😀

Bare noen av de jeg kom på i farta.

Er litt artig å følge med på det også innimellom 🙂

Men du,  gi et lite pip da vel 😉🙂  Jeg er så glad for alle som legger igjen en liten hilsen, for da blir vi kjent på et vis.

Og jeg har alltid likt å bli kjent med nye folk 😉😀

Finner du meg på Facebook,  er det lov å sende privat melding også 🙂

Alt er jo relativt,  så når jeg sier mange, så er det ikke mange hundre., men mange for meg ☺️

Tør du gi et lite pip? 😳🙂

Gårsdagens solnedgang 🌞

17 kommentarer
    1. Piiip 😁
      Men jeg gir som regel et pip fra meg der jeg er innom – men ja… ikke alltid…
      Ser du hvem som er innom altså?? Jeg følger ikke med på det der jeg 🙊

      1. Takk for at du ga et lite pip ☺️
        Ja, du kommentere ofte du, og det er koselig 🥰 Tenker ikke at man klarer å kommentere hele tiden, og ihvertfall ikke når en kommer med 2-3 innlegg hver dag.
        Ja, jeg ser på Google analytics, og det er artig å følge med innimellom 😀

    2. Jeg er inne å piper titt og ofte jeg vettu 😉 Det er alltid like koselig å stikke innom deg 🥰
      Vi er en veldig fin gjeng her inne i bloggblokka, og det var i grunnen derfor jeg valgte å komme tilbake hit. Savnet alle dere fine blogger/venner. Følte aldri at jeg klarte å oppnå det på den andre plattformen.

      1. Tusen takk. Ja, det er veldig koselig, og jeg følte det samme som deg på andre plattformen. Var noen få som kommenterte, og det var litt tungvint å følge med på de vi kjenner her på blogg.no. Gir mer lyst til å blogge også 🙂

    3. jeg fulgte med på det før ,men så datt det ut og jeg hvet ikke hvordan jeg får det tilbake ,men er ikke så opptatt av det ,jeg får ikke så månge komentarer jeg heller annet enn fra min lille gruppe her inne men det er velkdig mange som er innom og ser :=) jeg gir pip fra meg når jeg er hjemme ,blir ikke når jeg er opptatt med familie og barnebarn da men jeg prøver

      1. Det skjønner jeg godt. Det tar tid å kommentere, og der var mer de som aldri gir lyd fra seg jeg tenkte på.
        Du kommenterer jo innimellom du, og det blir mindre når vi er opptatt. Tenker ikke på det om det ikke blir hver gang det er kommentarer fra de “vanlige” i blokka ☺️

    4. Piiiip!🤗
      Kommenterer nok titt og ofte jeg, men er enig at det er hyggelig at de som leser legger igjen en kommentar nå og da.🤗

      1. 😀 Takk. Ja, du kommentere ofte, og denne gangen tenkte jeg på alle de som kun leser, men artig at det er mange som stikker innom.
        Venter ikke at alle skal gi et pip, men litt artig om flere gjør det ☺️

      1. Tusen takk! Så koselig at du ga et lite pip. Kanskje du gjør det igjen 😀
        Ja, Hustadvika glemte jeg. Har sett det også 😀
        Har du blogg? Har sett at du har kommentert før, også hos andre, men kommer ikke inn på noe på navnet ditt 🙂

        1. Hei igjen🙂
          Nei, jeg har ikke blogg, det hadde jeg ikke orket, tror jeg. Men jeg leser en god del blogger🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg