Fugle- og dyrelivet i Gjengstøa zoo

Det får du selvfølgelig i bilder.

 

Vi har nydelig vintervær, og i dag måtte vi igjen ut og måke snø. Kom rundt 5 cm i morgentimene, og etterpå måtte jeg hente speilreflekskamera og knipse litt bilder

Det er veldig mange blåmeis her. Denne har funnet seg en liten peanøtt

Og kjøttmeis

Nøtte bryr seg ikke om alle fuglene rundt seg, han spiser godt 

“Jeg må finne meg en brødbit”

 

“Jeg må protestere litt, har ikke sagt at du får ta bilde av meg”

“Ok, da “

“Tar du bilde av meg også nå da”

“Da stikker jeg”

“Får se om jeg finner noen nøtter”

“Bare lure meg under dette taket så…”

“Fant solsikke ihvertfall”

“Får vel posere litt for fotografen”

“Denne siden er best”

 

“Ser litt rett fram også”

 

 

“Nå kan du zoome inn, så står jeg helt rolig”

 

“Litt opp, og litt til siden også kanskje” 

Kjøttmeisen synger noen triller for å takke for maten”

Og der kom Dompappen også

Snøbader litt

 

8 kommentarer

Siste innlegg