Fredagen gikk fort gitt 😀

Våkna til 2,8° og alene i Huset.

 

Olav dro 05:40 til Trondheim. Skulle til legen og noen ærend, før han stakk innom jobben for siste gang.

Nå er avspasering og ferier ferdig, så fra 1.mai er han pensjonist 😊

Jeg benyttet anledningen alene til å ta med frokosten i senga, og slappet av til 08:30

Men da måtte jeg komme i gang. Hadde 2 vegger igjen å male første strøket.

09:05 var jeg i gang, og 10:10 var jeg klar for litt hvile.

Etter en halv time gikk jeg over til naboen som hadde kommet hjem fra tid på sykehus  og sykehjem.

Fikk en koselig prat, og han fikk tlf nr våre hvis han skulle trenge rask hjelp.

Så ble det nok vel en time med å male siste veggen.

Fortsatt veldig fornøyd med fargen ☺️

En liten sniktitt her

Olav kom hjem rundt kl 14, og da hadde jeg middagen klar.

Etter hvile og en dusj, tok jeg en tur på Kyrksæterøra. Måtte til svigerfar en tur, og passer på å handle samtidig.

Innom Europris, og fant disse gardinene

Olav synes vi skal ha grønne gardiner til de korallrøde veggene, mens jeg vil ha hvite.

Kanskje vi tar begge fargene, så kan vi bytte på dem 😀

Nå er det tv kveld, og det er tid for Eurovisjon igjen 🙂

God fredagskveld 🥰

12 kommentarer
    1. Jeg blir bare mer og mer glad i fargen dere har valgt ❤️ Jeg er i utgangspunktet veldig glad i farger, men tror kanskje at hvite er finest sagt uten å ha sett grønnfargen selvsagt 😉 Så på Adresse Torino jeg også, og fant bare en låt som jeg likte i kveld, og det var den Franske. Ha en fortsatt fin fredagskveld 🥰

      1. Ja, jeg tror jeg må gå for hvite, for selv om grønnfargen på gardinene er fin, så blir det for voldsomt synes jeg ☺️ Det var ingen av låtene jeg synes var så veldig bra i går 😁
        God lørdag! 🥰

    2. Hvite gardiner her blir fint tenker jeg! Så sterk farge, må det bli litt demper på gardinene, men det er slik jeg tenker.
      Gratulerer til mannen som er AFP pensjonist….

    3. En fin fredag. Jeg likte det nye malingsfarge hos dere. Hvite gardiner passer kanskje best???
      Fint morgensbilde.
      Ha en fin lørdag til deg:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg