Fredag, rengjøring og tur i snøvær

I dag våknet jeg med litt mer energi enn de siste dagene, så jeg tok fatt på litt rengjøring i 1.etg.

Det trengtes kan du si 😄

Olav holdt på ute med litt mer snømåking og rydding i kjelleren, så jeg fikk holde på i fred og ro 😀

Og jeg kjøpte med tulipaner i går, så det var koselig å sette fram dem etterpå.

Ikke like kaldt ute i dag, bare -3,5° og det kom noen få snøflak innimellom.

Når jeg var ferdig med rengjøringa, hadde jeg lyst på en tur ut, og gikk til naboen for å låne med meg Nemi.

Denne gangen ble matmor og lillebror med også 🙂

Ikke bare enkelt, for Lillebror skulle erte Nemi hele tiden, og henge i halen hennes. Hun ble irritert, så vi prøvde å holde dem fra hverandre 😄

Han er jo bare søt han også. Litt forskjellig far har de, så han blir en del større en Nemi

Jeg gikk en liten tur alene etterpå, og som du ser, så er jeg ikke bare lei snøen ☺️

Avslutter med bilde jeg tok i går kveld.

Det var stjerneklart og fint, og jeg tror det er Venus vi ser lyse sterkt på dette bildet ved treet til venstre. Er ikke noe lys der til vanlig

12 kommentarer
      1. Tusen takk for det. Ja, han er bare søt og veldig artig.
        Hadde nettopp Nemi og Geir innom når de gikk kveldstur. Den ble kort, for det blåser og snør veldig 😀
        Vi gikk litt lenger tidligere, og det var godt ☺️
        God fredagsklem tilbake 🥰

    1. 2 små vovser ,veldig fine da :=) men ingen liker å bli bitt i bakenden hi hi .Godt å få en god dag der energier gir litt mer arbeidsglede ,deilig det og deilig å gå tur ,ble ikke det på meg i dag ,men i morgen skal jeg lufte meg

      1. De er veldig fine 🥰
        Ikke hver dag en får gått tur, og dere har visst hatt nok å styre med så jeg. Ikke rukket å kommentere pipebrannen. Huff, det er skrekken når en fyrer med ved 😳
        Godt det gikk bra tross alt.

    2. Du har hatt en fin fredag med masse frisk luft og gode selskap ser jeg. Og fikk gjort mye også. Send litt energi til meg:)
      God helg:)

      1. Takk for det.
        Skulle gjerne sendt litt energi til deg, men den er brukt opp igjen sjø 😉 Har ikke så veldig mye overskudd. Bare nok til å kunne gjøre litt 😀
        Det ble en fin fredag, og nå er det litt mer rolig lørdag. Mannen måker alene i dag 🙂
        God helg! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg