Fredag, helg og sola skinner

Den varmer ikke så mye, men i dag er det bare 3 minusgrader, så i forhold til i går, med 10 minus, så er det fint med en liten tur ut.

Jeg skrev i forrige innlegg at vi hadde tenkt oss til Kristiansund, men med 10 minusgrader, og jeg som nettopp har hatt halsvondt m.m. så fant vi ut at det var ikke et døgn for tur.

Vi er jo nok på hotellrom fra før, og når det ble så kaldt, frister det ikke å gå rundt i byen, ihvertfall ikke lange stunda.  Så da ble det avlyst, og vi skal heller ta et slikt døgn når det blir varmere i været igjen.

 

Ingen av oss har stort behov for å reise bort egentlig, men det er jo godt å komme bort bare for å se noe annet.  Det går fint å gjøre det en annen gang.

 

Så vi koste oss hjemme, fyrte i ovnen, slappet av og det var godt det.

Tøflene til Tian er ferdige

Jeg har nok å finne på, male litt, strikke litt, og litt pc og annet.  Har det veldig bra for tida, og kroppen fungerer litt bedre også. Har sovet godt noen netter nå, og det gjør underverker. ☺️

Et lite bilde igjen. 15×15 I 20×20 ramme

“Landskap”

Når jeg våkner med en følelse av å være uthvilt, og ikke syk, ja, da klager ikke jeg. 😉

Det varer ikke så lenge utover formiddagen, men går fint det ☺️

 

For å teste nybilen litt, tok vi en liten tur til kirkegården i formiddag.

Vi fikk besøk av Nemi og Lillebror i dag, sammen med matfar. De har vært i byen noen dager, og er såå glade for å se oss igjen ☺️ Ikke minst at de får hundegodt 😄

Sola er ikke høyt på himmelen, men vi ser den da litt…om ikke skyene skjuler den 😉🌞

God helg ønsker jeg deg 🥰

14 kommentarer
    1. Så fint vær da. Lurt å utsette turen til en annen gang. man skal jo kunne være ute og nyte det. Her er det også kaldt nå, med isvinder. Jeg går en tur hver dag når jeg kan, og så godt det er å komme inn igjen. Ha en finfin fredag. Klemsiklem:)

    2. Høres lurt ut at dere avlyste turen til Kristiansund. Fine tøfler og kule farger i maleriet. Jeg har også vært ute en tur i dag… med søpla! Hahaha 😉

    3. Så fine bilder og godt med litt sol. Veldig fint å høre du føler deg bedre. Sjøl om det er like greit å holde seg hjemme når en ikke har vær frisk. Kristiansund ligger der senere og 🙂
      Fine tøfler og fint bilde.
      Riktig god helg. Her blir det en liten tur til Trondheim i dag. Klem <3

    4. skal være enige i att om en ikke må til byen så er det bedre å vente til tempen er litt mer behagelig :=) fine ttøfler og et vakkert maleri ,med div hobbyer har en alltid noe å ta seg til med ja

    5. Så godfølelse å føle seg opplagt på morran! Ikke alltid det passer å reise bort – greit å ha noe tilgode! Du koser deg uansett masse, min venn! God klem <3

      1. Tusen takk. Ja, jeg koser meg masse, og når vi ikke måtte reise bort når det var så kaldt, da var valget enkelt ☺️
        Er nesten rart å føle meg så opplagt på morran, kan ikke huske sist jeg gjorde det 😄
        God lørdag! Klem ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg