For en strålende dag vi har hatt! 🌞

Som du kunne lese HER så ble det en tur på morgenen til Kyrksæterøra.  Du skal få bli med dit gjennom noen bilder jeg tok på turen.

 

 

Her er jeg klar til start 🙂

 

Jeg plukket opp Olav på Shell, så kjørte vi til Esso for han skulle vaske Clio’n utvendig. På tide å få bort saltet med underspyling.

Sola skinte godt, så det ble en liten regnbue i vannspruten 🙂

 

Olav følger godt med 😀

 

Jeg var mer opptatt av å ta bilder jeg 😁

Vi var en tur nedom Falcksenteret, før vi dro hjem igjen.

Og da var jeg passasjer, så da kunne jeg ta bilder på turen 😀

 

 

Vel hjemme ble det litt hvile før vi gikk til de som hadde bedt oss på formiddagskaffe.  Fint å kunne gjøre det på en helt vanlig mandag! ☺️

 

Vi ble ropt på da vi hadde kommet noen meter mot sjøen, og der kom Nemi og matmor og matfar som skulle ut og gå en tur.

 

 

 

 

Hit skal vi 🙂

 

 

Vi ble servert nystekte vafler og kaffe, og kunne nyte sola og den fine utsikten 🌞

Katta deres poserer mer eller mindre villig 😉

 

Hurtigruta M/S Kong Harald passerer i Trondheimsleia

 

 

Vel hjemme fant jeg raskt sofaen, for hodepina tiltok mens vi satt ute i sola og pratet. Det ble nok litt for lenge, men det var jo så hyggelig! ☺️

 

Kjente at jeg var skikkelig utmatta, og fikk til slutt lagd litt middag, men det var over tida for min del, for jeg kjente at jeg manglet energi også når det gjelder mat.

Jeg fikk kokt poteter, gulrot, stekt litt bacon og lagd saus til fiskepuddingen. Mens vi spiste begynte jeg bare å gråte sånn plutselig, og da er det tydelig at jeg har strekt strikken for langt.

Olav ryddet av bordet, og jeg gikk opp på det mørke soverommet og la meg en halv times tid. Det gjorde godt!

 

Nå har vi fått slappet av en stund, og ordnet litt bankting på pc,n, før jeg tok en liten luftetur rundt huset. Så at sola gikk ned, og hørte Dompappen, bokfinken og Kjøttmeisen.  Det er så herlige vårlyder!

Fikk tatt inn Alva og Alvin etter at jeg filmet og tok noen bilder av solnedgangen, De har fått på solhatt, caps og solbriller nå 🙂

 

 

 

Nå er det tv og sofa som venter. 🙂

 

Ha en fin kveld der du er!

14 kommentarer
    1. Mye koselig for deg på en mandag! Synd det blei litt mye – men kroppen sier ifra, og du vet at du må hvile! Fine bilder, Heidi – god klem <3

      1. Ja, det er best å lytte til kroppen, men den var ganske grei når vi gikk dit. Men å sitte så lenge i sola, og prate mye, det tar på 😳 Greit at det ikke er for ofte da. ☺️ Vært rolig resten av dagen, så da regner jeg med at jeg er i farta igjen i morra 😉❤

    2. En nydelig dag der du er også. VÅR!! <3
      Men så kan det lett bli litt mye da…
      Ønsker deg en god dag i dag med mindre aktiviteter 🙂 klem

    3. For en herlig dag dere hadde! Flotte bilder også! Tenk å plukke opp kjæreste på “benserten” da, hehe. Blitt skikkelig bygdedame du nå! Høres ut som du strakk strikken litt vel langt på den herlige dagen din, så var godt du tok deg en hvil og slapp ut litt gugge. 😊

      Gratulerer med fin plassering i dag! 😊

      1. Tusen takk for det. Ja, klart jeg plukker opp kjæresten på benserten. Tilbake til den bygddjenta jeg alltid har vært 😉😀 Var greit å få ut litt gugge ja 😁
        Nest høyeste plassering for meg. Har så vidt vært oppe på 36 😉😀❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg