Flott start på januar 😀

Nyttårsaften var en vindfull kveld, med snø og haglbyger.

1.januar opprant med “sol” og skyfri himmel.

Det var kaldt, og vi var slitne, så vi holdt oss mest inne. Spiste resten av kalkunmiddagen, og endelig orket jeg riskrem 🙂

2.januar gikk vi en god tur.

Gikk “runden” på 3,4 km. Det var veldig tungt å gå, både på grunn av pusten, og tunge bein.

Sikkert fordi det har blitt altfor mye sjokolade og annet sukkerholdig i løpet av jula.

Så nå er det tilbake til hverdagen og “vanlig” mat, og det er godt.

Koselig med jul, men for meg er den vanlige hverdagen best. 😀 7 minusgrader startet dagen med, og denne utsikten ☺️

Her har vi kommet ca halvveis på turen

Det ble en aktiv dag, selv om vi bare skulle ta det med ro, ordne regnskap m.m. på pc.

Enkel lunsj/middag i dag, for det var nok kalkun til å ha på et par brødskiver til hver, så da fikk vi spist resten.

Vi rakk bare å rydde av bordet før vi fikk besøk. Hun var her en times tid og da var klokka nesten 15.

Jeg rakk ikke annet enn å tenke at nå måtte jeg finne sofaen,  før det ringte på døra igjen.

En annen nabo kom og ville ha meg med på en liten gåtur. Kjente at jeg egentlig var for sliten, men vi hadde snakket om at vi jo kunne gå tur sammen innimellom,  for mange mnd siden, så jeg syntes ikke jeg kunne si nei.

Så det ble en liten tur, før jeg igjen kunne tenke på å legge meg litt på sofaen. Og da var det ekstra godt 😀

Resten av kvelden ble rolig 🙂

 

14 kommentarer

Siste innlegg