Fine dager, og jeg begynner å få kontroll…

Joda, jeg begynner å få kontroll, ikke på mannen, det er ikke enkelt, men på album, bilder, hus og hjem 😉

I går måtte Olav avgårde med bilen, og jeg fikk halvannen time helt for meg selv.  Og da passer jeg jo på å kose meg kan du skjønne.. 🙂

Det regnet ute, og mesteparten av snøen har forsvunnet her 

Først koste jeg meg med havregrøt til frokost, så med å skifte sengetøy, støvsuge soverommet og tørke støv. Så stryke resten av klær og duker jeg begynte med på onsdag, også…når jeg endelig var ferdig og skulle koooose meg…da kom mannen hjem 😀 Og resten av ettermiddagen holdt jeg på med albumet og lagde litt middag.

Her kan du se at jeg prøvde å få kontroll på ham…jeg bare satte kamera mot ham, og som du ser…han prøver seg på et smil, for han vet han ikke slipper unna 😀

Det var bare det at jeg knipsa før smilet gikk helt rundt 😄 hehe…kan ikke være vellykka hver gang 😉

Når vi begge to går her hjemme, kan det bli litt monotont, og ikke så mye romantiske dater, men i dag så kom han nesten springende inn etter at han gikk ut for å tine bilen.  Jeg trodde han hadde kommet på at han hadde glemt mobilen (det hender nemlig 😉)

Men neida, han hadde startet bilen, og da spilte de en sang på radioen, som er hans sang til meg.  Første dagen vi møtte hverandre på Elverum, og han kjørte tilbake til Trondheim på nattan, så ringte han inn et ønske på programmet “Nattønsket”  ( Må få med at han kom inn og satte på radioen, så jeg skulle få høre den)

Og det var denne sangen som kom på radioen i dag:

You are so beautiful med Joe Cocker

Når jeg hører den, så har den samme effekten på meg som første gang jeg fikk den <3  Jeg blir helt rørt, og tårene kommer.  Så det var en fin start på dagen før vi dro på Kyrksæterøra for å handle.

Vi fikk handlet, og det litt mer enn vi hadde tenkt, for på en del av de tinga vi bruker mye, sies det at prisene skal gå opp i februar.  Så vi sørger for at vi ikke må ut og handle så ofte, og så dyrt.

Det var litt glatte veier, men vi kjører alltid etter forholda, så det gikk fint.

Vel hjemme kunne vi rydde på plass, før vi tok en god lunsj.

I dag er det 4 minusgrader igjen, så det er vakker frost, og litt sol. En som synes det er godt med sol 🥰

Med dette bildet, ønsker jeg deg en god fredagskveld! 🙂

 

26 kommentarer

Siste innlegg