Et år til neste gang 😀

Dagen nærmer seg slutten, og vi har hatt en veldig rolig dag.

Opp til flaggheising kl 08

Det kunne du se Her

Så ble det enkel frokost før vi fikk med oss sendingen på Nrk

Når vi ikke drar noe sted, er det veldig koselig å følge 17. maisendinga i hele landet.

Og jammen meg kom Kongen også 🥰

En liten fotoseanse ble det også 🤣

Kysset ble ikke med 😁🙊

Vi måtte jo ha et skikkelig bilde til slutt 😄

Dette så du i det andre innlegget også

Så ble det skikkelig 17. mai lunsj. Pølser hører jo med til denne dagen 😄

Etterpå trakk vi inn i den andre stua. Litt må vi jo bevege oss på en slik dag 😂

 

Det har regna og blåst, og så kom sola innimellom… med andre ord: Veldig godt å kose seg inne.

Til kaffen hadde jeg kjøpt et par kakestykker, jordbær og bringebær, og det smakte godt 🙂

Fikk bilder av barnebarna også, og Sarah som er russ, tok seg tid til å skrive litt med mormor, og sendte en snap av henne i russedressen.

Mormor blir helt rørt, og skulle så gjerne vært der og sett henne i russetoget i Halden ☺️

Jeg er sliten, vondt i kroppen og hodet… merkes at jeg har sjauet med for mye, men da er det så godt å kunne slappe av hjemme. Jeg er så takknemlig for at jeg har det så godt på tross av dette

Ettersom vi ikke har grillvær i dag, ble det enkelt koldtbord til middag. Tok visst ikke bilde 🙊

Jeg var tidligere vant til at vi kjøpte en softis på ettermiddagen når vi hadde sett folketoget, men da må vi på Kyrksæterøra.

Men vi har kronesis, og is er is ☺️ Nesten da..😄

Håper dagen din har vært fin, enten du har vært ute eller hjemme. Med familie eller alene. 🥰

Selv er jeg heldig og har en å dele dagene med, og da er det litt enklere å ikke savne barn og barnebarn for mye på slike dager ☺️❤️

6 kommentarer
    1. Fine dere 🥰.Det ble en rolig feiring av 17 mai her også foran tv’n, og det er helt greit. Syntes kongen vår så veldig sliten ut, og tenker at han sikker lengtet til godstolen mens han var på balkongen. Jeg avsluttet dagen med et besøk hos Felix the Cat og Bestisen på Ahus. Ønsker dere begge en fortsatt fin himmelsprett, klem 🤗

      1. Tusen takk for det. ☺️
        Ikke rart kongen er sliten. Etter en infeksjon og medisiner, tar det litt tid å komme seg igjen. Synes det var sterkt å klare å sitte der så lenge 🙂
        Håper det går bra med bestisen. Fint hun har deg 🥰
        God i kveld videre. Klem ❤️

    2. Så koselig å få se hvordan dere hadde det 17. mai. Ekstra stas når barnebarn vil bruke tid på en, da ❤️
      Hm, jeg glemte visst is… 😀

      1. Glemte du is på 17.mai? 😮☺️
        Sikkert like greit 😉
        Det var veldig koselig å melde med Sarah. Flott jente, og veldig glad i mormor sier hun 😀☺️

    3. Syns 17. mai’en dere hadde hørtes så koselig ut, til tross for at du skulle ha delt dagen med flere nære. Veldig koselig bilder av dere to. Og vettu, bildene av kongefamilien på slottsballkongen-, da jeg var barn gjorde sendingene på tv at jeg fikk veldig lyst til å reise til Oslo. Så da jeg flytta dit var det stor stas <3

      1. Det kan jeg tenke meg var stas ja. 😀
        Jeg var i Oslo på 17.mai i 2004, og da sto vi ved slottet, på god avstand og så kongefamilien.
        Artig å oppleve et en gang ihvertfall 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg